Quote from Alva Nordin on 28 June 2007, 14:42Resorb är ju bra för vätskebalansen, men innehåller ju ingen energi. Tränar man väldigt länge kan det ju behövas snabb energi också. Resorb används förresten flitigt för att förebygga baksmälla bland mina festande kurskamrater, men något säger mig att jus
Resorb är ju bra för vätskebalansen, men innehåller ju ingen energi. Tränar man väldigt länge kan det ju behövas snabb energi också. Resorb används förresten flitigt för att förebygga baksmälla bland mina festande kurskamrater, men något säger mig att jus
Quote from Martin Trygg on 28 June 2007, 14:42Jag klarar inte sportdryck, men Resorb funkar alldeles utmärkt. Så prova!
Och förresten, Resorb innehåller visst energi, om än ganska lite (15 kcal per tablett). Men om man blandar som det står på förpackningen, dvs en tablett per dl (tror jag, inte säke
Jag klarar inte sportdryck, men Resorb funkar alldeles utmärkt. Så prova!
Och förresten, Resorb innehåller visst energi, om än ganska lite (15 kcal per tablett). Men om man blandar som det står på förpackningen, dvs en tablett per dl (tror jag, inte säke
Quote from Urban Nilsson on 28 June 2007, 14:46Man kan ta 4dl cola, 6 dl vatten och resorb i lämplig dos om man vill blanda egen sportdryck som inte tar kål på magen. Ger minnen av forna dagars Cuba Cola.
Man kan ta 4dl cola, 6 dl vatten och resorb i lämplig dos om man vill blanda egen sportdryck som inte tar kål på magen. Ger minnen av forna dagars Cuba Cola.
Quote from Karolina Bergsten on 28 June 2007, 14:55apoteket nästa 😉
apoteket nästa 😉
Quote from Alva Nordin on 28 June 2007, 15:05Aha, Mela, tack för upplysningen, jag var visst lite dåligt påläst.
Cola och Resorb låter hyfsat äckligt men säkert effektivt, får prova nån gång 🙂
Aha, Mela, tack för upplysningen, jag var visst lite dåligt påläst.
Cola och Resorb låter hyfsat äckligt men säkert effektivt, får prova nån gång 🙂
Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 15:15Jag har sprungit 6-timmars och ett nästan 7 timmars terränglopp utan att ta en enda klunk sportdryck...
Vatten, bars, gel, banan, saltgurka (7 timmar terräng)
Vatten, banan, salt godis/gurka, veg bullar, kaffe, cola (6 timmars)
På 6 timmars kom jag kna
Jag har sprungit 6-timmars och ett nästan 7 timmars terränglopp utan att ta en enda klunk sportdryck...
Vatten, bars, gel, banan, saltgurka (7 timmar terräng)
Vatten, banan, salt godis/gurka, veg bullar, kaffe, cola (6 timmars)
På 6 timmars kom jag kna
Quote from Lars Mörrby on 28 June 2007, 15:15Coola och resorb. Snart vill ni väl ha Silver rom också... 😉
Coola och resorb. Snart vill ni väl ha Silver rom också... 😉
Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 15:59När du säger så måste jag bara bjuda på två långdistansdrinkar även om upphovsrätten till dessa tillhör Agathon_Sax på puls.se. (Han deltar också i helgen på 24H) (EDIT: inte att föväxla med Agathon sax här på funbeat)
Förslag 1. Alternativt namn: Gin Fi
När du säger så måste jag bara bjuda på två långdistansdrinkar även om upphovsrätten till dessa tillhör Agathon_Sax på puls.se. (Han deltar också i helgen på 24H) (EDIT: inte att föväxla med Agathon sax här på funbeat)
Förslag 1. Alternativt namn: Gin Fi
Quote from Catharina Brattlin on 28 June 2007, 16:11Kikki, Resorb är väldigt milt för magen. Betänk att huvudsyftet med bruset är att återställa vätskebalansen efter magsjukor av olika slag, plus att det är lämpligt från tre års ålder...så ja, jag tror att det funkar på Dig. Jag har, som sagt alltid drucki
Kikki, Resorb är väldigt milt för magen. Betänk att huvudsyftet med bruset är att återställa vätskebalansen efter magsjukor av olika slag, plus att det är lämpligt från tre års ålder...så ja, jag tror att det funkar på Dig. Jag har, som sagt alltid drucki
Quote from Funbeat user on 28 June 2007, 16:14Anders. Den måste du bjuda på.
Anders. Den måste du bjuda på.