Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:34Jag är inte heller Sub40, plågade mig ned mot 45 förra månaden.
Fredrik: När tusan har du tränat två pass i veckan? 😀 😉
Jag är inte heller Sub40, plågade mig ned mot 45 förra månaden.
Fredrik: När tusan har du tränat två pass i veckan? 😀 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:34Christer: Javisst alla har tid att träna. Men jag menar om vi pratar om att springa t.ex. sub40. Då måste de allra flesta höja sin träningsdos betydligt.
Christer: Javisst alla har tid att träna. Men jag menar om vi pratar om att springa t.ex. sub40. Då måste de allra flesta höja sin träningsdos betydligt.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:37Bläddrar man tillbaka tillräckligt långt i historiken tror jag att man kan hitta det. I år till och med. Tror till och med att jag har fått in tre vid några tillfällen. Kolla i februrari någon gång eller så :-).
Bläddrar man tillbaka tillräckligt långt i historiken tror jag att man kan hitta det. I år till och med. Tror till och med att jag har fått in tre vid några tillfällen. Kolla i februrari någon gång eller så :-).
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:38Kors i taket. 😉
Nej men jag är nog beredd att hålla med Fredrik om att det sitter mycket i skallen. Han har i alla fall övertygat mig om att jag kan springa snabbare än jag någonsin trodde var möjligt, innan jag träffade honom behövde jag 63 minuter för
Kors i taket. 😉
Nej men jag är nog beredd att hålla med Fredrik om att det sitter mycket i skallen. Han har i alla fall övertygat mig om att jag kan springa snabbare än jag någonsin trodde var möjligt, innan jag träffade honom behövde jag 63 minuter för
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:39Jag tror också att de allra flesta måste skärpa till sig och träna ganska mycket för att komma under 40. Men tråden startade med sub 50 vill jag minnas, och det är ganska stor skillnad.
Jag tror också att de allra flesta måste skärpa till sig och träna ganska mycket för att komma under 40. Men tråden startade med sub 50 vill jag minnas, och det är ganska stor skillnad.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:44Christer: Jag väljer vad jag använder tiden till, det är helt rätt. Men att påstå att jag väljer att inte ha tid? Det betraktar jag som sk*tsnack.
Jag vågar ärligt säga att jag letar tillfällen för att få in mer träning.Som exempel springer jag ofta se
Christer: Jag väljer vad jag använder tiden till, det är helt rätt. Men att påstå att jag väljer att inte ha tid? Det betraktar jag som sk*tsnack.
Jag vågar ärligt säga att jag letar tillfällen för att få in mer träning.
Som exempel springer jag ofta se
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:46Jag håller med det där med skallen. Om ni vill springa snabbt titta inte på klockan..
Jag håller med det där med skallen. Om ni vill springa snabbt titta inte på klockan..
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:59Christer min senaste (och enda) mil gick på 45:27. Till sommaren kanske, peppar, peppar... Dessutom började du 5 år innan mig. (H)
Christer min senaste (och enda) mil gick på 45:27. Till sommaren kanske, peppar, peppar... Dessutom började du 5 år innan mig. (H)
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:49Begränsat med tid? Två synsätt finns.
1. Alla har minsann 24h/dygn att disponera fritt! Även typ av jobb och partner/familjesituation är VAL vi styr över i livet.
2. Man utgår ifrån nuvarande situation med jobb/familj, där faktum är att många idag faktisk
Begränsat med tid? Två synsätt finns.
1. Alla har minsann 24h/dygn att disponera fritt! Även typ av jobb och partner/familjesituation är VAL vi styr över i livet.
2. Man utgår ifrån nuvarande situation med jobb/familj, där faktum är att många idag faktisk
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:55Jag önskar jag var 25 igen och kunde träna sådär hårt... numera gör allt så mycket ondare och träningsvärken sitter i längre!
Snabbast är jag när jag haft ett träningsuppehåll på 2 veckor - då är benen helt frächa.
Jag önskar jag var 25 igen och kunde träna sådär hårt... numera gör allt så mycket ondare och träningsvärken sitter i längre!
Snabbast är jag när jag haft ett träningsuppehåll på 2 veckor - då är benen helt frächa.