Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 11:22Eftersom jag jobbat med marknadsanalys så ligger det nära till hands att dra lite paralleller till den verksamheten. Då skulle jag nog säga att toppen på hype-kurvan just håller på att passeras. Det är en fullt naturlig utveckling.
Hypen drivs av att de
Eftersom jag jobbat med marknadsanalys så ligger det nära till hands att dra lite paralleller till den verksamheten. Då skulle jag nog säga att toppen på hype-kurvan just håller på att passeras. Det är en fullt naturlig utveckling.
Hypen drivs av att de
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 11:49Välkomna till Umeå! Varje gång jag kommer ner ur mitt torn för att cykla de fem minuterna till universitetet, min sons skola, eller centrum så ser jag åtminstone någon eller ett par-tre som är ute och kutar, på varierande utvecklingsnivå. Nog för att det
Välkomna till Umeå! Varje gång jag kommer ner ur mitt torn för att cykla de fem minuterna till universitetet, min sons skola, eller centrum så ser jag åtminstone någon eller ett par-tre som är ute och kutar, på varierande utvecklingsnivå. Nog för att det
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 13:06Bor med utsikt över ett av Västerås mest frekventerade löparstråk. Varje dag syns löpare/joggare passera Lillåuddsbron och än har jag inte sett någon minskning.
Bor med utsikt över ett av Västerås mest frekventerade löparstråk. Varje dag syns löpare/joggare passera Lillåuddsbron och än har jag inte sett någon minskning.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 13:28Ånejgud, stockholmarna letar desperat över något nytt att blogga om. Surdegsbröd, är det för sent? 😉 Själv tror jag fläsklägg blir riktigt, riktigt stort nästa år.
Ånejgud, stockholmarna letar desperat över något nytt att blogga om. Surdegsbröd, är det för sent? 😉 Själv tror jag fläsklägg blir riktigt, riktigt stort nästa år.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 13:33Vad det gäller siffrorna i stockholm kan det även spela in att anmälningsavgiften jämfört med många andra maror är väl saftig och har väl höjts med en hundring varje år!?
Vad det gäller siffrorna i stockholm kan det även spela in att anmälningsavgiften jämfört med många andra maror är väl saftig och har väl höjts med en hundring varje år!?
Quote from Elias Engqvist on 13 November 2012, 13:35Surdegsbröd var nog ett par år sen. Rotmos är hett!
Surdegsbröd var nog ett par år sen. Rotmos är hett!
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 13:50Jag tror definitivt att löparboomen har peakat.
Varför?
Jo för att jag själv alltid brukar vara hopplöst sent ute i alla trender. Och nu har jag börjat springa mer och mer och insett att det är ju underbart skoj! Deltog t.o.m. i en liten tävling i höst
Jag tror definitivt att löparboomen har peakat.
Varför?
Jo för att jag själv alltid brukar vara hopplöst sent ute i alla trender. Och nu har jag börjat springa mer och mer och insett att det är ju underbart skoj! Deltog t.o.m. i en liten tävling i höst
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 14:16Vad jag har känt av så är det ingen minskning på de flesta loppen jag tittat på, både löpning och annat. Så att det peakat tror jag inte.
Lite svårt att titta på ett lopp och komma med en slutsats, tror man får titta på desto fler.
om det minskas kan
Vad jag har känt av så är det ingen minskning på de flesta loppen jag tittat på, både löpning och annat. Så att det peakat tror jag inte.
Lite svårt att titta på ett lopp och komma med en slutsats, tror man får titta på desto fler.
om det minskas kan
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 15:43När jag läste första inlägget var jag på väg att skrika trail men ser att Tibor redan konstaterat detta.
På klubbträningen sist konstaterades, lite ledsamt av vissa, att populariteten på trail och längre sträckor ökar. Här på västkusten kom förra året Ri
När jag läste första inlägget var jag på väg att skrika trail men ser att Tibor redan konstaterat detta.
På klubbträningen sist konstaterades, lite ledsamt av vissa, att populariteten på trail och längre sträckor ökar. Här på västkusten kom förra året Ri
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 15:51Världen befinner sig i inledningen till en ny lågkonjuktur så löpningen följer väl med 🙁
Världen befinner sig i inledningen till en ny lågkonjuktur så löpningen följer väl med 🙁