Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 15:54"istället uppstår diversifiering"
Det tog 1 sekund för de 350 extraplatserna i Kalmar IM (edit) 2013 att sälja slut.
"istället uppstår diversifiering"
Det tog 1 sekund för de 350 extraplatserna i Kalmar IM (edit) 2013 att sälja slut.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 16:05Om intresset för Stockholm Marathon avtar (återstår att se) så skulle jag inte vara helt förvånad eftersom arrangörerna inte förstår vikten av att produktutveckla. Användarna, alltså löparna, vill se och uppleva nyheter. Man vill som kund säga att maratho
Om intresset för Stockholm Marathon avtar (återstår att se) så skulle jag inte vara helt förvånad eftersom arrangörerna inte förstår vikten av att produktutveckla. Användarna, alltså löparna, vill se och uppleva nyheter. Man vill som kund säga att maratho
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 16:07Jag hopaps att Mikael har rätt och att intresset för löpning håller i sig fast i mognare form eller att en del av löparna byter till andra idrotter. det viktiga är att folk rör på sig.
Ultralöpning är en så liten sport och kan fortsätta att växa även om
Jag hopaps att Mikael har rätt och att intresset för löpning håller i sig fast i mognare form eller att en del av löparna byter till andra idrotter. det viktiga är att folk rör på sig.
Ultralöpning är en så liten sport och kan fortsätta att växa även om
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 16:14I Sydafrika har man utvecklat en gimmick som fungerar utmärkt för att få tillbaka löparna till de stora loppen år efter år. De delar ut olika slags medaljer beroende på den tid man springer loppen på.
På Comrades 89 km finns medaljer i sex olika valörer:
I Sydafrika har man utvecklat en gimmick som fungerar utmärkt för att få tillbaka löparna till de stora loppen år efter år. De delar ut olika slags medaljer beroende på den tid man springer loppen på.
På Comrades 89 km finns medaljer i sex olika valörer:
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 16:20Abbe, tror du har en del poänger där. I min bekantskapskrets så verkar triathlon samt ultralöpning gå framåt medan den mer oglamorösa vanliga slätlöpningen på kortarr distans (upp till marathon) backar.
För egen del så hoppas jag starkt på minskat intres
Abbe, tror du har en del poänger där. I min bekantskapskrets så verkar triathlon samt ultralöpning gå framåt medan den mer oglamorösa vanliga slätlöpningen på kortarr distans (upp till marathon) backar.
För egen del så hoppas jag starkt på minskat intres
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 16:24Det är triathlon som är hett i Sverige nu. Dock inte lika hett i resten av världen.
Det är triathlon som är hett i Sverige nu. Dock inte lika hett i resten av världen.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 16:27Mikael. Sponsorer. Usch.
Camilla. Redan på urtiden ( 80-talet ) så sprang de flesta olika marathonlopp. En belgare jag känner hade väl 500 olika minst innan han dubblerade.
Susanne Gren, Påarp sprang sina första 100 på 100 olika platser.
Att man som f
Mikael. Sponsorer. Usch.
Camilla. Redan på urtiden ( 80-talet ) så sprang de flesta olika marathonlopp. En belgare jag känner hade väl 500 olika minst innan han dubblerade.
Susanne Gren, Påarp sprang sina första 100 på 100 olika platser.
Att man som f
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 16:28Medaljer baserat på tid:
Funkar inte i Sverige. Fjällräven hade ju det på Classic men sedan tog feministiska jante över och nu får alla samma medalj, det skall ju vara rättvist!
Medaljer baserat på tid:
Funkar inte i Sverige. Fjällräven hade ju det på Classic men sedan tog feministiska jante över och nu får alla samma medalj, det skall ju vara rättvist!
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 16:37Nej, det var väl därför Lidingöloppet har slutat med sin silvermedalj. Eller nåt.
Nej, det var väl därför Lidingöloppet har slutat med sin silvermedalj. Eller nåt.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 16:37Förresten, att terränglöpning ökar låter som en lovande trend. Efter all debatt här och annorstädes om "naturlig barfotalöpning" så är min fundering hur naturligt det egentligen är att springa på asfalt och betong? Skor eller inte. Jag föredrar utan tveka
Förresten, att terränglöpning ökar låter som en lovande trend. Efter all debatt här och annorstädes om "naturlig barfotalöpning" så är min fundering hur naturligt det egentligen är att springa på asfalt och betong? Skor eller inte. Jag föredrar utan tveka