Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 16:45Magnus: På Lidingöloppet finns det istället 19 olika silvermedaljer!
Dessutom något förvirrat:
Män 30....................2.15.00
Kvinnor 30..............2.38.00
Män 50.....................1.14.00
Män 60.....................0.55.00
Män 70...............
Magnus: På Lidingöloppet finns det istället 19 olika silvermedaljer!
Dessutom något förvirrat:
Män 30....................2.15.00
Kvinnor 30..............2.38.00
Män 50.....................1.14.00
Män 60.....................0.55.00
Män 70...............
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 17:04Niklas>>> Det är inte samma längd på alla åldersklasserna. Exempelvis är M80 endast 4km.
Niklas>>> Det är inte samma längd på alla åldersklasserna. Exempelvis är M80 endast 4km.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 17:09Jo jag fick googla en del första gången och hittade den infon på marathon.se
Men Lidingöloppets egna hemsida säger inget om det vilket säkerligen kan förvirra en hel del nya löpare.
Jo jag fick googla en del första gången och hittade den infon på marathon.se
Men Lidingöloppets egna hemsida säger inget om det vilket säkerligen kan förvirra en hel del nya löpare.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 17:10Men vad händer om man är man och över 50 år och springer 30 km då? Bli man diskad? 😉
Men vad händer om man är man och över 50 år och springer 30 km då? Bli man diskad? 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 17:56Inte diskad, men kallad för patetisk...
Inte diskad, men kallad för patetisk...
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:06Bra där Mikael.
Men risk finns att människor i vita rockar tar en till ett säkert ställe. 🙂
Bra där Mikael.
Men risk finns att människor i vita rockar tar en till ett säkert ställe. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:13Faktum är att för att anknyta till den andra tråden om hur man ser ut på lopp-bilder så har det förvånat mig att jag aldrig blivit avplockad från banan och påsatt en sådan där tröja som kramas.
Faktum är att för att anknyta till den andra tråden om hur man ser ut på lopp-bilder så har det förvånat mig att jag aldrig blivit avplockad från banan och påsatt en sådan där tröja som kramas.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 19:04Himla rolig och tänkvärd diskussion.
Jag tycker, som jag skrivit förut, att man borde kunna sälja/köpa platser till Stockholmsmaran. Det kan man ju till Vasaloppet, Vätternrundan, Lidingöloppet........osv.
Himla rolig och tänkvärd diskussion.
Jag tycker, som jag skrivit förut, att man borde kunna sälja/köpa platser till Stockholmsmaran. Det kan man ju till Vasaloppet, Vätternrundan, Lidingöloppet........osv.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 20:14@Joakim:
Haha... "Surdegslöparna".... Bäst idag! 😉
@Joakim:
Haha... "Surdegslöparna".... Bäst idag! 😉
Quote from Elias Engqvist on 13 November 2012, 21:02Det är väl inget konstigt med att folk över 50 springer i M30 som dom kallar det...
Inte var det nån som kallade mig patetisk heller förra året 🙂
Det är väl inget konstigt med att folk över 50 springer i M30 som dom kallar det...
Inte var det nån som kallade mig patetisk heller förra året 🙂