Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpsteg
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan gott erkänna att jag blev lite paff på hur du formulerade ditt första inlägg i tråden Erik, men nu tycker jag du har gått en bra bit över anständighetsgränsen.

Jag upprepar: jag vet få personer som ägnat sig så seriöst åt pose här på funbeat so

+1

Jag brukar springa av mig mina aggressioner.

Klart att man har rätt att skriva av sig - det är ju ett diskussionsforum. Alla har ju rätt att försvara sig då de känner att de blivit påhoppade.

Fredrika = (L)

Du har i alla fall hjälpt mig till ett bättre löpsteg och därmed möjlighet att kunna springa mer utan att få ont i knän och rygg!

Micke Backlöparen-Post of the day! (t+)

Disskusionen är bra tycker jag. Lite ömma nervtrådar här och där men tråden är bra och läsvärd. Frågan får mycket mer djup helt klart.

Själv har jag provat på att mixtra med mitt löpsteg genom att försöka springa

David: "Det naturliga urvalet sköter gallringen i löpning, med tanke på alla skador."

Så rätt så rätt. 😀 Enkelt, springer man inte tillräckligt bra får man ingen föda och överlever inte. 😉

Det är en i högsta grad intressant och viktigt diskussion. Fortsätt diskutera istället för att ta illa upp.

Kanske var det lite provokativt och stötande formulerat, men Erik har ju gått och knutit näven i byxfickan ett tag så det är väl skönt att han änt

Det är tråkigt att två personer måste bli illa hudflängda av varandra för att få till en sådan givande diskussion.
Det känns tråkigt.
Tack Fredrika och tack Erik för en MYCKET intressant diskussion.

Åh... jag är Pose-frälst men jag vet inte om jag ens orkar kommentera detta. Läs Romanovs bok... halva boken handlar om att bemöta just detta.

Vill dock kommentera argumentet "jag känner en framfotalöpare och han har hälseneproblem" (som f.ö. är ett extr