Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLättere= snabbare?
You need to log in to create posts and topics.

*He He* Ett ytterligare bidrag till diskussionen är att Mackan gjorde milen på 32min (!!) som ungdom. Som jag argumenterade för i någon annan tråd här om veckan så är kondition bara en färskvara på vissa funktioner i kroppen, andra är mer bestående.

När jag var god för dom tiderna så vägde jag 10 kg mindre än nu...för att anknyta till ursprungsfrågan. Men jag skulle avråda för att försöka banta fram resultat. Man blir ganska skör. Själv la jag ner karriären redan som junior efter att haft en del skad

Pallar inte att springa idag, har redan sjunkt för djupt ner i soffan med en riktigt bra film.

Lugnoro,

jättebra film, men inte bättre än att du samtidigt sitter och surfar på Funbeat?

😉

Lugnoro, kan du inte knäcka dina belackare och fixa 1.45 GBG varvet? Ingen verkar tro att du har det i dig. Kämpa på!!! (t+)

hehe.. Jag är kvinna, vi kan göra många saker samtidigt. Som att surfa och titta på tv. Eftersom jag är ledig idag ska jag pallra mig upp och lägga på lite extra kol på milen så jag har en hum om vad jag klarar. Sen är är det ju det där med kg.. Tycker al

Jo långdistansare har ofta en sparris till överkropp. Fast jag är inte pinnsmal, och inte Markus heller. Fast det är kanske därför vi underpresterar på maran 🙂

Ultralöpare brukar inte vara pinnsmala. De springer långt...

Njaäe... jag är inte pinnsmal. Men så skulle jag nog också bli snabbare om jag blev några kilon lättare. Fast just mina misslyckande marathon beror nog snarare på klent med långpass, och i de två senaste fallen på dålig uppladdning inför loppet.

Man måste inte vara pinnsmal för att greja en halvmara på 1:45 som är trådskaparens mål. 🙂