Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 10:53Fredrik: Så sant som det är sagt, Rune är definitivt ingen sparris!
Fredrik: Så sant som det är sagt, Rune är definitivt ingen sparris!
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 13:31Det blev 55 min (+/-) så det får jag väl va nöjd med. Så jäkla kallt bara.
Det blev 55 min (+/-) så det får jag väl va nöjd med. Så jäkla kallt bara.
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 13:38Fast nu handlade ju den här tråden egentligen om halvmarathon och inte om ultradistanser.... 🙂
Fast nu handlade ju den här tråden egentligen om halvmarathon och inte om ultradistanser.... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 13:48Jag ville bara poängtera att man inte behöver vara pinnsmal för att vara snabb.
Jag ville bara poängtera att man inte behöver vara pinnsmal för att vara snabb.
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 14:03Jag tror absolut att du kan klara det.
Jag tror absolut att du kan klara det.
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 14:08Oj, 55min var något helt annat än 70min! (H)
Då krävs alltså att farten höjs med 30s/km och att orka dubbelt så långt. Efter 5 månaders träning... Hmm. Mkt tveksamt, men inte så omöjligt som det blev när man utgick ifrån 70min.
Oj, 55min var något helt annat än 70min! (H)
Då krävs alltså att farten höjs med 30s/km och att orka dubbelt så långt. Efter 5 månaders träning... Hmm. Mkt tveksamt, men inte så omöjligt som det blev när man utgick ifrån 70min.
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 14:28Jag håller med dig Ladyn. Jag tänkte bara att trådskaparen kanske inte vet vad Rune pysslar med och inte kopplar ihop inlägget om ultralöpning med ditt inlägg om Rune. 🙂
Är Rune snabb också? Förutom jädrigt uthållig? En riktig krutgubbe alltså, sådana
Jag håller med dig Ladyn. Jag tänkte bara att trådskaparen kanske inte vet vad Rune pysslar med och inte kopplar ihop inlägget om ultralöpning med ditt inlägg om Rune. 🙂
Är Rune snabb också? Förutom jädrigt uthållig? En riktig krutgubbe alltså, sådana
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 14:35Ja, han är faktiskt häftig, och jag tror faktiskt att kan en människa träna sig till att springa i 6:00min/km i 24 timmar i sträck så kan nog trådskaparen nå sina mål också oavsett vad alla andra tror. Rune kom inte dit han kom för att han saknade visione
Ja, han är faktiskt häftig, och jag tror faktiskt att kan en människa träna sig till att springa i 6:00min/km i 24 timmar i sträck så kan nog trådskaparen nå sina mål också oavsett vad alla andra tror. Rune kom inte dit han kom för att han saknade visione
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 14:39Jaha, och Rune blev ultralöpare på 5 månader? Såklart lugnoro kan springa på 1:45, men det tar nog längre tid än 5 månader att komma dit.
Jaha, och Rune blev ultralöpare på 5 månader? Såklart lugnoro kan springa på 1:45, men det tar nog längre tid än 5 månader att komma dit.
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 14:47Lättast är ju om hon tittar på http://www.marathon.se/traningsprogram/vecka.cfm?Pro_ID=22&Ph_ID=13&Rac_ID=129 och funderar på om hon orkar det befintliga 20-veckorsschemat för att klara halvmaran på 1:45 🙂
Lättast är ju om hon tittar på http://www.marathon.se/traningsprogram/vecka.cfm?Pro_ID=22&Ph_ID=13&Rac_ID=129 och funderar på om hon orkar det befintliga 20-veckorsschemat för att klara halvmaran på 1:45 🙂