Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

K-G du är min idol! Grymt jobbat! (L)
Springer ni runt, runt på en liten bana under hela tiden? Vad brukar du tänka på? Jag antar att jag är lite nyfiken på vad som händer mentalt när man springer så länge?

Mycket prat på olika språk. Mest franska.
Mycket om mat givetvis.
Mat behövs om man rör på sig.
När det närmar sig speciellt kvällsmaten = middag då går näsborrarna igång. Sedan gissar vi vad det blir.
En lättstekt köttbit med potatisgratäng + färska gr

Ja, inte utan att man blir imponerad! Verkar bra mycket roligare i den miljön än de ultraloppen som går på en idrottsbana 400 m..... Och jag förstår att man nog stoppar i sig det man får tag på, energi som energi. Vore spännande att veta hur många kalorie

K-G: Hur mycket sover du per dygn?

Sjukt imponerad (även min 18-årige son börjar bli imponerad av ultralopp)! Om jag sprang 72 km på ett dygn så skulle jag behöva många dygns sömn och vila innan jag klämde 5 dygn till. 😀

Helen.

Jag har 3 gånger deltagit i ett lopp på 48H ( 48 timmar ) på betong.
Banlängd 250 meter i form av cirkel. I Brno - Tjeckien.

Det loppet var häftigare än häftigt.
Nu kanske det kommer tillbaks, men på 400 metersbana. Slutet av november. Vill du åk

Har inte vi spårat ut för mycket nu?

Sover ca. 5 timmar per natt.
( När jag var arbetsnarkoman + ensamstående med barn sov jag 3½. Under ca. 14 år. )

Vila ger ingen energi fick jag lära mig.

Jag spånar dock otroligt i det jag har mellan öronen. Försöke

Verkligen intressant att höra dina tankar K-G.
En gång när jag skulle springa långpass tänkte jag att jag skulle testa ultra-stilen och springa runt runt ett 1200 spår. Men jag fegade ur, var inte säker på att jag skulle klara av det repetitiva. Sprang u

Det lockade Jenny.
Jag har och hade för många önskemål, det vet jag.

Har missat ett och annat p.g.a. det byråkratiska livet.
Vi måste en hel del.

Mycket är logiskt och bra, men:

Vi lever så jävla lite, sedan är vi döda så förbannat länge.

Hade gott ku

Ursäkta mitt off topic inlägg men jag måste bara säga att jag är riktigt imponerad K-G!! Ett marathon är över 4mil en halvmara 2.1.. TJUGOEN kilometer... redan där tycker jag det svindlar... Jag är impad! (t+)
..någon gång ska jag ge mig på en ultra...någ

Kör lite högintensiva intervaller och se vad som händer.