Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMarathon på 10 veckor?
You need to log in to create posts and topics.

du kommer klara en mara MEN vet att anmälningar stängde redan i nov.
LYCKA TILL!

Jo, jag anmälde mig till Stockholm Marathon 2011 och Kungsholmen Runt halvmaran 2011 redan i somras. Men har varit borta på konståknings läger, så har inte hunnit komma igång än. Nu är vi inne på eftersäsong, och träningen trappas ner till 5-10 timmar/vec

Törs man fråga hur mycket du tränade i veckan innan?

min dotter tränar oxå konståkning - grym styrka & kondis!Hon är bara 12 år gammal.
Mou Mou - du har ju redan anmält dig - så det är bara att springa... misstänkter att du kommer vara en sån som kommer springa på grym tid!

LYCKA TILL!

Under säsongen så ser det ut ungefär så här: (8h dans, 5h isträning, 2h styrka/flexibilitet)

Mån: 2h Styrka + Flexibilitet
Tis: 3h Ballet + tåsko
Ons: 2h Isträning
Tors: 3h Ballet + tåsko + Isträning
Fre: 2h Koreografi + Isträning
Lör: Vila
Sön: 3h Balle

Shit vilket schema! Elitsatsar du?

Jag tror du kommer att klara dig jättebra, helt ärligt. Lägg in något (tempomässigt lugnt) långpass som du ökar upp succesivt till 3 timmar så du får känna på hur det känns att springa länge och vara trött, så kommer de

Det går nog bra. Några långpass eller långpromenader för att vänja benen vid belastning låter vettigt.

Tråkigt att du inte kan använda ditt riktiga namn då.
Mou Mou är väl någon alias å det är något som jag inte alls gillar om man inte även kan i sin personliga spalt kan säga sitt namn.
Tråkigt,tråkigt,tråkigt................
Å efter allt som man försökt h

fjantigt

klarar sig bra utan personer som tänker så där...