Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen på < 35 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Lars B: Köp nån bra grej på tv shop? 😉

Håller med dig fullkomligt Mikael, det är på gränsen till hån mot de som kämpar kring 35-strecket - och än så länge är det bara prat.

Om jag skulle säga att jag tänkte försöka komma under 49min på milen till sommaren skulle alla sagt "jasså" och kanske

För det första verkar det totalt oseriöst att börja sin målsättning med att söka bekräftelse för den här på forumet. För det andra så tyder ju detta bara på att du själv inte tror på ditt mål och måste få andra att tro på det för att du själv ska göra det

Maugwa, nej jag tar inte illa upp.

Satte själv en ganska hög målsättning i september i fjorl. Men jag har satsat mot detta mål sedan dess, offrat tid och prioriterat om för att visa att det är allvar. Satt upp delmål för att stämma av att det är på rätt

Jag har redan ifrågasatt målet och även om TS verkligen är på riktigt sas.

På ett forum är det svårt att veta vad som är sant och inte. TS kanske själv deltar i diskussionen i ett annat namn.

Trovärdighet byggs med tid öppenhet och konsekvens. Det finns

Magnus, då är vi två som aldrig fått rådet "vila" för åkommor.

Ska man ha en chans att åstadkomma det TS vill behöver man yrkesfolk som coachar träningen, vilan, maten precis som "Mitt liv som Hellner". Därmed inte sagt att det går, men det ökar chansern

Annica, inte riktigt. Fick det av någon allmänläkare någon gång... 🙂

LOL ... gick du till en sån? Stackare, då blev du lurad på 140:- 🙂

Annica, jag var ung och jag ångrar mig! 😉

(jag hade fått tangentbordsarm, det gick över med klättring och tangentbordsvila)

Anders, du fixar under 40 till sommaren, inga problem. Skall du lägre, får du säga hej då till dina stiliga muskler. 😉