Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen på < 35 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Det går att springa under 35 min på milen även om man väger en del. Jag har själv tänkt komma under 35 i år och jag väger ca 90kg, men då är jag betydligt längre än TS och tränar förmodligen aningen mer...

Ja, man bör ju ligga på sådär 12-15 mil i veckan.

Fredrik, ja det är samma sak som att säga att han klarar ung. 20 på tävling nu.

Jag har alltid diskuterat rimlig målsättning under tävlingsförhållanden. Man behöver inte göra det svårare än nödvändigt.

>Thomas Petersson
Jag läste ditt inlägg och grattis till sub40, ett mål som jag själv är snubblande nära men dock så svårt att uppnå.

Du skriver att i din senaste satsning gått ner ganska mycket i vikt.
Upplever du att det är den faktorn som fick dig att

Det är intressant att se vilken energi det finns i denna tråd 🙂 Är vi innerst inne lite avundsjuka på att någon kan ha en så tuff målsättning?

Visst finns det någon promille svenskar som skulle kunna klara det? Hur vet vi att Maugwa inte är det? Iblan

@Hans, det är säkert kombinationen av viktnedgång och ökad intensitet på mina pass som gjort det. Jag är 1,84 cm...

Inte ett dugg avis om jag får svara för mig själv. Det finns unika individer som klarar av annat som vissa bara kan drömma om och det är skitskoj. Men jag är väldigt nyfiken på planen för att nå dit från det utgångsläget han har.

Svårt att vara avundsjuk på ett mål !!!

Däremot om han klarar det, då é det en annan femma 😉

Jag väntar till det finns någon träning registrerad innan jag tar det här på allvar. Så upp till bevis nu. Lägg upp din träning här på FB nu!

Ställ gärna upp i nån tävlin som delmål så vi ser hur det går för dig.

Annars är det bara tomt snack.

Angående hurvid man ska kommunicera sina mål...

http://www.ted.com/talks/derek_sivers_keep_your_goals_to_yourself.html