Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:13Tack MH!
Men musklerna vill ju inte säga hejdå till mig :@ Har tappat ynka 8-10 kg muskelmassa på 26 år utan redig styrketräning :@:@Arrggghhhh:@:@:@
Tack MH!
Men musklerna vill ju inte säga hejdå till mig :@ Har tappat ynka 8-10 kg muskelmassa på 26 år utan redig styrketräning :@:@Arrggghhhh:@:@:@
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:19Ja OJ! Det _är_ ju riktigt synd om vissa!!! :O 😉 Det är viktigt att vara snygg när man springer! Speciellt när man är på väg att slå nya rekord! Att ni löparelitwannabes inte har fattat det än! 😉
Ja OJ! Det _är_ ju riktigt synd om vissa!!! :O 😉 Det är viktigt att vara snygg när man springer! Speciellt när man är på väg att slå nya rekord! Att ni löparelitwannabes inte har fattat det än! 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:22Woho! Allt jag kan säga är lycka till. Se för guds skull att springa med skor som är uppbyggd för att stödja "din springstil", speciellt viktigt om du springer på hårt & platt ex. asfalt. Annars kommer detta kännas ordentligt i knä o.s.v. LYCKA TILL
Woho! Allt jag kan säga är lycka till. Se för guds skull att springa med skor som är uppbyggd för att stödja "din springstil", speciellt viktigt om du springer på hårt & platt ex. asfalt. Annars kommer detta kännas ordentligt i knä o.s.v. LYCKA TILL
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:23Det är kul att SPRINGA OM FOLK och visa upp en snygg ryggtavla. Inte tvärtom (#)
Det är kul att SPRINGA OM FOLK och visa upp en snygg ryggtavla. Inte tvärtom (#)
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:26Tror inte den där Maguwa har en minsta tanke på att börja springa, är bara ute efter för att jä**as.
Finns alldeles för många såna på såna här forum.eller..
så fanns ambitionen utan att veta hur mycket träning man egentligen behöver för att nå sub35. I
Tror inte den där Maguwa har en minsta tanke på att börja springa, är bara ute efter för att jä**as.
Finns alldeles för många såna på såna här forum.
eller..
så fanns ambitionen utan att veta hur mycket träning man egentligen behöver för att nå sub35. I
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:40Inte en sportkepa att du går under 35
42 min i högstadiet säger ju allt Går man inte under 40 som 15-åring har jag svårt att tro att man som otränad 30 plussare skall lyckas gå under 35 på ett par månader..För skall du under 35 skall man ha talang och
Inte en sportkepa att du går under 35
42 min i högstadiet säger ju allt Går man inte under 40 som 15-åring har jag svårt att tro att man som otränad 30 plussare skall lyckas gå under 35 på ett par månader..
För skall du under 35 skall man ha talang och
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:54Om du som helt löp-otränad och med en ganska icke-löp-optimal kroppskonstitution gör 5 km på 21 minuter skulle jag säga att du är mycket, mycket talangfull. Du borde skämmas som försummat den i tolv år!
Så ut och träna med dig. Fast jag har svårt att tro
Om du som helt löp-otränad och med en ganska icke-löp-optimal kroppskonstitution gör 5 km på 21 minuter skulle jag säga att du är mycket, mycket talangfull. Du borde skämmas som försummat den i tolv år!
Så ut och träna med dig. Fast jag har svårt att tro
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 12:38Mja, jag tror nog snarare att han är i lite bättre kondition än "helt löpotränad" ger sken av. Bara för att man inte har löptränat behöver man inte ha en dålig kondition.
21 minuter på 5km motsvarar närmare 44 minuter på milen. Det är tider jag själv har
Mja, jag tror nog snarare att han är i lite bättre kondition än "helt löpotränad" ger sken av. Bara för att man inte har löptränat behöver man inte ha en dålig kondition.
21 minuter på 5km motsvarar närmare 44 minuter på milen. Det är tider jag själv har
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 12:4721 minuter på 5 km på träning motsvara nog nedåt 42 på tävling. I alla fall för mig, lite mer laddad när det är på riktigt.
Edit: Och det är inget jag har gjort än. 😉
21 minuter på 5 km på träning motsvara nog nedåt 42 på tävling. I alla fall för mig, lite mer laddad när det är på riktigt.
Edit: Och det är inget jag har gjort än. 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 13:20Det är samma sak som att säga att han egentligen kan göra 20 blankt på 5km nu på tävling och påverkar ingenting i sak.
Vi har inte diskuterat farter under tävlingsförhållanden hittills, så varför blanda in den faktorn nu?
Och de 44 minuter jag talade om
Det är samma sak som att säga att han egentligen kan göra 20 blankt på 5km nu på tävling och påverkar ingenting i sak.
Vi har inte diskuterat farter under tävlingsförhållanden hittills, så varför blanda in den faktorn nu?
Och de 44 minuter jag talade om