Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen på < 35 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Adam:

Nej ingen kampsport. Visst, konditionsträningen är väldigt nyttigt för styrkeökningen också men det har det inte blivit. MEN jag har skippat bilen och gått till och från gymmet ibland för att öka fettförbränningen 🙂

Tomas N:

Jag är så blåögd så

Fortfarande en högintressant tråd även om tonläget just nu blivit lite väl tjafsigt. Lätt hänt här 😉

Men som en klok skribent skrev på sid 2, att det krävs en vältrimmad löpmaskin för att klara milen i hög fart är fortfarande sant. Fick själv strul med

Ja, jag håller med. Sluta jiddra och börja trolla!

En av de mest intressanta trådar som jag läst. Väldigt kul att se hur pass mycket åsikterna skiljer sig åt.

Genom att du verkligen tror så pass mycket på det du gör, tror även jag att du har goda möjligheter att utnyttja din fulla kapacitet. På det sätt

Maugwa
När det gäller din trovärdighet så vet vi här inget om dig så ta inte illa upp om folk ifrågasätter dig. Jag tror inte att du ljuger men kanske är du uppe i det blå? Även om du ärligt tror på ditt mål så kanske inte vi andra gör det.

När det gälle

Ja, tyvärr men han är en tölp i vilket fall.

Du är bara avundsjuk och svensk 😉

Robert menar du Northug? Jag gillar honom även om jag hoppas att Hellner tystar honom nästa år.

Man skall inte tro allt som står i kvällspressen. Jag tycker han verkar mycket trevligare än sitt rykte. Idrotten mår bara bra av kaxiga människor. Men då ska

Maguwa: vilken patetisk diskussion!

Vad är det för osäker människa som dryftar en måltid på milen när:
1. Ingen bryr sig hur fort du springer en mil, även sub35. Allmänintresset startar sub30 eller ännu fortare.
2. Du bara har sprungit några enstaka gång

Niclas (t+)