Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 14:36***************
Niclas F: (t-)
Är det någon som är patetisk så är det du!
1. Ingen bryr sig hur fort du springer en mil, även sub35. Allmänintresset startar sub30 eller ännu fortare.
Riktigt korkat påstående. Om man vill börja springa
Niclas F: (t-)
Är det någon som är patetisk så är det du!
1. Ingen bryr sig hur fort du springer en mil, även sub35. Allmänintresset startar sub30 eller ännu fortare.
Riktigt korkat påstående. Om man vill börja springa
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:02Vilket talande svar... Läsförståelse är inte din starka sida, eller hur?
Dina "motfrågor" tyder på att du HELT missat poängen med det jag skrev.1. Du och alla andra har absolut här att göra, oavsett löphastighet. Ditt dravel om att springa sub35 (i vilk
Vilket talande svar... Läsförståelse är inte din starka sida, eller hur?
Dina "motfrågor" tyder på att du HELT missat poängen med det jag skrev.
1. Du och alla andra har absolut här att göra, oavsett löphastighet. Ditt dravel om att springa sub35 (i vilk
Quote from Catharina Brattlin on 26 March 2011, 15:10Ursäkta mig lite, men visst ställde han en fråga i sitt inledande inlägg? Om någon trodde att han skulle nå sitt mål och vad Ni själva har för mål med löpningen denna säsongen? Hitintills har jag inte sett många svar på den sistnämnda frågan.
Jag håller
Ursäkta mig lite, men visst ställde han en fråga i sitt inledande inlägg? Om någon trodde att han skulle nå sitt mål och vad Ni själva har för mål med löpningen denna säsongen? Hitintills har jag inte sett många svar på den sistnämnda frågan.
Jag håller
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 15:12Läser aldrig kvällspressen e.d.
Men det jag såg på tv, när han tvärnitade framför mållinjen tyckte jag inte var acceptabelt. Inte heller hans uttalande.
Dock, är han en jävel i skidspåret...
Läser aldrig kvällspressen e.d.
Men det jag såg på tv, när han tvärnitade framför mållinjen tyckte jag inte var acceptabelt. Inte heller hans uttalande.
Dock, är han en jävel i skidspåret...
Quote from Jonny Persson on 26 March 2011, 15:16Sylvia: Vem har varit avundsjuk?
Sylvia: Vem har varit avundsjuk?
Quote from Catharina Brattlin on 26 March 2011, 15:44Har jag påstått att någon har varit avundsjuk? Jag sa att den är helt underbar! Inget annat!
Har jag påstått att någon har varit avundsjuk? Jag sa att den är helt underbar! Inget annat!
Quote from Jonny Persson on 26 March 2011, 15:51Givetvis.
Givetvis.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 16:56Aksel Sandemose of Norway
Aksel Sandemose of Norway
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 17:34Peter N:Top Gun (t+)
Peter N:Top Gun (t+)
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 17:58Jag ser ingen sk svensk avundsjuka i tråden. Många är skeptiska men knappast avundsjuka. Hur kan man vara avundsjuk på någon som inte presterat något?
Sen har jag sett lika mycket avunsjuka i andra länder så vad som är så svenskt med avundsjuka har jag a
Jag ser ingen sk svensk avundsjuka i tråden. Många är skeptiska men knappast avundsjuka. Hur kan man vara avundsjuk på någon som inte presterat något?
Sen har jag sett lika mycket avunsjuka i andra länder så vad som är så svenskt med avundsjuka har jag a