Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen på < 35 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Det är typiskt svenskt att säga "typiskt svenskt" om saker man tycker är dåliga. 😉

Vilken jävla tråd. Vad är det för sätt att hacka på någon bara för att man tycker dess mål är orealistiska. Det om något är patetiskt. Jag hoppas den här snubben fixar sitt mål. Om han nu är på riktigt. Och att ni andra surpuppor gaskar upp er.

Träningsvideo:

Jag håller med Sylvia.
Mr. Maug - Go for it!
Jag sliter som ett djur just nu för att ta mig under 40. Du har sjukt höga målsättningar och jag önskar verkligen du kan bevisa att du uppnår dom. Du har många extremt duktiga löpare här på tråden som säkerlige

Lycka till! Bara att sula på och se vart det tar dig. Kör hårt!

http://www.youtube.com/watch?v=LoBU2N5k-bA

Tyvärr fanns det här en person som jag bara måste tillrättavisa.

Niclas F:

Jag vet inte om du är på riktigt eller bara ute för att jävlas. Det finns som sagt en del oseriösa människor här på forumet. Eller annars är det bara så att du är en

Han kan glömma SUB35 i år med tanke på förutsättningarna, att det ens blir en sån här hetsig diskussion är märkligt 😀

Hade han varit kenyan som sprungit sig genom hela sin barndom och efter 10-års uppehåll tagit upp löpning igen så skulle det nog vara m

Det är skillnad på att allmänlöpträna några år och att träna fokuserat i tre år på att bli bra just tio km bana o inget annat.

Patetiskt många som ägnar mer tid åt att shoppa löparprylar, läsa bloggar o analysera sina dyra pulsklockekurvor än åt att flås

De flesta som kör många fartpass (spya eller ej) skadar sig. Men visst, håller man så funkar det.