Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen på < 35 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Maguwa: trampade jag på din ömma tå?
Jag har (visserligen inte vänligt) påpekat att den diskussion DU har startat är patetisk. Inte att du är patetisk.

DU svarar med personangrepp och nedsättande antaganden om mina målsättningar och förmågor (något JAG i

Jag hoppas du loggar alla dina löppass, det kommer bli intressant att följa det här! Kommer du ner mot 37-38 blir jag grymt imponerad.

Ok till ämnet. Du skapade tråden i onsdags.

Det ger: ons, tor, fre, lör, sön som dagar att träna på. Hur har dessa pass gått? Hur många, hur långa hur snabba?

Och nej jag tycker inte att 21 min på 5km räcker. Jag vill ha 32:10 på 7,92 km o liknande. Hel

Kom igen nu!! Jag har alltid tyckt att FB är en riktigt trevlig sajt med trevligt folk i forumet som alltid hjälper en!

Killen har högt uppsatta mål och i mångas ögon är de helt orealistiska! Men jag förstår inte varför vissa måste vara direkt otrevlig m

Maugwa har börjat regga nu & alla som vill peppa kan göra det där (t+)

Pepp(r)a

Niclas, mtp Dina egna framgångar inom triathlon så vore det väl snyggare, och ffa trevligare, att få se Dig ge lite tips till Maugwa för att han ska kunna nå sitt mål?

Jag tycker tråden har blivit helt sjuk! Det är en stor synd och skam att TS blir ifrå

För att återvända till trådens ursprung (och helt utan att recensera andras svar).

Citerat ut första inlägget:
Hur många tror jag kommer dit jag vill denna sommar? Vad har ni andra för mål med er löpning denna säsong?

1. Nej, jag tror inte att du kommer

Tycker denna video passar här som lite inspiration för Mugwa.

Henrik Stephansen från Danmark har den häftigaste kombination av styrka och kondition som jag någonsin sett. Han är 6-7 sekunder bättre än den näst bäste genom tiderna och det är oceaner av ti

Tre år av "Mitt liv som Hellner" fast med en banlöpare istället skulle nog ta många löpmotionärer under 35 minuter.

(F ö kräver bänkpress bara lite triceps och stora bröst. Stör inte löpning så mycket, till skillnad från t ex marklyft. Man kan ju springa

Väl rutet Sylvia men jag tror att vi som har hängt här några år har blivit så oerhört trötta på trollen. Många duktiga rådgivare här på FB som kastar sig in i frågeställningar bjuder av sin dyrbara tid och sina erfarenheter och som sedan ser hur det blir