Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen på < 35 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Men om trollfaktorn nu är förklaringen till er något otrevliga respons, varför inte bara ignorera tråden helt och hållet? Skojare närs väl bara om någon svarar, så om ni som inte tror att det här är en seriös idrottsman bara markera tråden som ointressant

Mikae, jag är med på Ditt resonemang. Jag har ju också hängt här ett tag. 😉

Jag står dock kvar vid min åsikt! Misstänker man trolleri så låter man bli att engagera sig. Simple as that!

Ja. Oengagemang är ju oxå att bry sig. Att knyta handen i fickan och allt det där.

Jag önskar verkligen att TS når sitt mål på milen under 35. Tro mig.
Jag var en halvmedioker löpare för knappt 30 år sedan och klarade milen på 38 minuter. Men under 35

Varför inte låta trollen bevisa att de är troll först? Trist sätt att hugga & slå på nya medlemmar så där.

Har en träningskompis som tvekar att ställa frågor i löpargruppen med motiveringen "de är så aggro".

Även om en person man riktar sina inlägg till skulle vara en skojare så finns det ju många andra intresserade som läser tråden/trådarna och försöker snappa upp allt som är intressant. Säkert en del som har ungefär samma mål som frågeställaren. Så inte beh

Håller med om att detta har blivit en ovanligt hård tråd. Nu funderar jag mest på vad det är som gör att hans mål verkar omöjligt? Ja, på den korta tid som han vill klara det på kan jag förstå, men att klara milen på 35 min? För om vi räknar om det så bli

Gerda
Ca 17 km/h handlar det om.

Anders.
"Varför inte låta trollen bevisa att dom är troll först?"
Det kommer väl aldrig att hända? Hela Internet trollkulturen bygger ju på att inte bli avslöjad och om så är fallet så försvinner dom och bygger upp en ny identitet. Jag hoppas verkligen in

Thomas: Tack! Min matte funkar tydligen inte alls idag! Nu förstår jag varför vissa är så väldigt negativa!

@ML: Om någon visar sig vara/inte vara ett troll vet vi ju ändå inte nu? Och TS har börjat regga nu. Väldig höga/orealistiska/omöjliga mål passar uppenbarligen vissas sätt att tänka, inte andras. Lite väl mycket Jante-reaktioner / My5

Men OK, ska inte ka