Quote from Catharina Brattlin on 28 March 2011, 14:04Niclas, låt så vara att de krittiska rösterna kommer från sub40-löpare och de som tycker att diskussionen är väl kritisk är sub50-löpare. Och?? Skulle det tillföra diskussionen något med substans i menar Du?
"Maguwa: vilken patetisk diskussion!"
Snyggt!
Niclas, låt så vara att de krittiska rösterna kommer från sub40-löpare och de som tycker att diskussionen är väl kritisk är sub50-löpare. Och?? Skulle det tillföra diskussionen något med substans i menar Du?
"Maguwa: vilken patetisk diskussion!"
Snyggt!
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 14:07Jag föreslår att vi låter den här tråden vila i 3 veckor. Då tror jag läget har klarnat lite.
Jag föreslår att vi låter den här tråden vila i 3 veckor. Då tror jag läget har klarnat lite.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 15:00K-G:
Nu får jag anledning att fråga dig också: Läsförståelse är inte din starka side, eller hur?Jag skrev så här:
"Alla som är kritiska är sådana som inte nöjer sig med att bara springa sub40."Du TROR att jag skrev så här:
"Alla som inte nöjer sig med
K-G:
Nu får jag anledning att fråga dig också: Läsförståelse är inte din starka side, eller hur?
Jag skrev så här:
"Alla som är kritiska är sådana som inte nöjer sig med att bara springa sub40."
Du TROR att jag skrev så här:
"Alla som inte nöjer sig med
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 15:10Nu kommer vi in på grundläggande mängdlära också... och inte i formen av läran om mängdträning! Kul, den här tråden kan verkligen ta vägen vart som helst.
Nu kommer vi in på grundläggande mängdlära också... och inte i formen av läran om mängdträning! Kul, den här tråden kan verkligen ta vägen vart som helst.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 15:26Sylvia:
"Niclas, låt så vara att de krittiska rösterna kommer från sub40-löpare och de som tycker att diskussionen är väl kritisk är sub50-löpare. Och?? Skulle det tillföra diskussionen något med substans i menar Du?"
Ehhh...
Har man FÖRSÖKT göra resan
Sylvia:
"Niclas, låt så vara att de krittiska rösterna kommer från sub40-löpare och de som tycker att diskussionen är väl kritisk är sub50-löpare. Och?? Skulle det tillföra diskussionen något med substans i menar Du?"
Ehhh...
Har man FÖRSÖKT göra resan
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 16:15Men hallå! Nu tycker jag att vi gemensamt sjunger "We shall overcome". Eller "undercome 35 one day". 🙂
Men hallå! Nu tycker jag att vi gemensamt sjunger "We shall overcome". Eller "undercome 35 one day". 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 28 March 2011, 16:21Niclas, jag är helt med på Ditt resonemang och tackar för förklaringen. Då jag tillhör kategorin sub60-löpare hade jag, naturligt nog, inte en susning om vad Du syftade på.
Å andra sidan ser jag ju nu att under den hårda ytan verkar det finnas en god sp
Niclas, jag är helt med på Ditt resonemang och tackar för förklaringen. Då jag tillhör kategorin sub60-löpare hade jag, naturligt nog, inte en susning om vad Du syftade på.
Å andra sidan ser jag ju nu att under den hårda ytan verkar det finnas en god sp
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 18:39Jag har svårt att se att man skulle kunna gå upp till den träningsmängden så fort utan att skada sig osv. Men kort sagt så kommer det aldrig att gå.
För mig var ner till 40 överkomligt, men det är sedan det börjar kan man säga.
Jag har svårt att se att man skulle kunna gå upp till den träningsmängden så fort utan att skada sig osv. Men kort sagt så kommer det aldrig att gå.
För mig var ner till 40 överkomligt, men det är sedan det börjar kan man säga.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 19:43Från att ha varit en bra tråd till en gnäll tråd, markerar som ointressant och följer ts på annat håll...
"Igen måste jag poängtera något som jag verkligen inte förstår. Varför i hela friden bemödar man sig med att regga sig på funbeat, inte ange sitt ri
Från att ha varit en bra tråd till en gnäll tråd, markerar som ointressant och följer ts på annat håll...
"Igen måste jag poängtera något som jag verkligen inte förstår. Varför i hela friden bemödar man sig med att regga sig på funbeat, inte ange sitt ri
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 22:06.
.