Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen på < 35 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Men Love, om du springer milen på 28 så borde du göra halvmaran på kanske 1.05 och inte på 1.38. Du tar alltså 70 minuter på dig på de sista 11 km?

Herregud nu har det spårat ut fullständigt här...

.

Enligt Loves länk till bästa tiden på 10 000 meter var det iallafall ingen vinnartid under 30 min på Växjöloppet, oavsett om loppet är 10 km eller inte. Vinnartiden i den länken var 31.49.

Haha...Ja, nu börjar det bära ur 😀

Love, om du är sann så är du nog den största löptalangen Sverige någonsin sett. Men det är något som verkar lite skumt...

Gällande juniorrekordet för pojkar 19 har Mostafa Mohammed på tiden 29:32.20.

Vad jag ser på d

Trist med ryggen Love. Jag önskar dig lycka till med löpsatsning och tycker definitivt att du ska satsa på löpningen. Ställ upp på terräng-SM om några veckor på 12 km för med de tiderna du gör så kommer du vara i topp.

Är inte världsrekordet på 10000 m något på 27 min? Det blir roligt att följa Loves karriär. 😀

Haha! Jag bara lutar mig bakåt i soffan och låter mig underhållas av den här tråden.

Love, de flesta trodde nog att du skrivit fel på din miltid. Den är bäst i Sverige medan din halvmara är ganska medioker (förlåt alla mediokra). När du nu bekräftar att din miltid var korrekt tycker jag du ska söka upp en klubb. Jag struntar i om du vinne

Jaha, och nu är det stackars Love som ska få sin trovärdighet dissikerad in i minsta atom! Kanske därför han tog bort sina inlägg.

Jösses! (#)