Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 11:36Love,
Det kanske blivit några mätfel eller andra misstag men att du kan tänkas vara en mycket stor löptalang är inte omöjligt. Jag tittade på din logg från igår 16 km på 60 min - lugnt tempo... jösses!
Du är ung, du har bra längd/vikt du har bra blandad
Love,
Det kanske blivit några mätfel eller andra misstag men att du kan tänkas vara en mycket stor löptalang är inte omöjligt. Jag tittade på din logg från igår 16 km på 60 min - lugnt tempo... jösses!
Du är ung, du har bra längd/vikt du har bra blandad
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 13:06Tycker fortfarande att målsättningen på halvmaran är löjligt låg. Om du inte satsar på vinst i nästa halvmara du ställer upp i blir jag besviken.
Visst finns det en del lopp med snabba kenyaner, men topp 10 bör du ju klara i nästan alla halvmaror om du
Tycker fortfarande att målsättningen på halvmaran är löjligt låg. Om du inte satsar på vinst i nästa halvmara du ställer upp i blir jag besviken.
Visst finns det en del lopp med snabba kenyaner, men topp 10 bör du ju klara i nästan alla halvmaror om du
Quote from Elias Engqvist on 29 March 2011, 17:56Av någon anledning tror jag mer på Love än på TS...trots allt!
Av någon anledning tror jag mer på Love än på TS...trots allt!
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 21:26Jag med de som säger att mätfel kan ha uppstått då jag sprang min runda på 28:58 som jag hittade i min gamla träningsdagbok. Jag använde inte GPS-klockan den rundan och när jag mätte upp den här på Funbeat var den endast 8.6 km lång.
Jag har inte kunnat
Jag med de som säger att mätfel kan ha uppstått då jag sprang min runda på 28:58 som jag hittade i min gamla träningsdagbok. Jag använde inte GPS-klockan den rundan och när jag mätte upp den här på Funbeat var den endast 8.6 km lång.
Jag har inte kunnat
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 21:37"Jag har inte kunnat springa idag eftersom min GPS-klocka (Garmin) hade dåligt batteri..." (H) Dagens tiopoängare! 😀
Skämt åsido, hoppas du satsar på löpningen för du har en enorm potential. Lycka till!
"Jag har inte kunnat springa idag eftersom min GPS-klocka (Garmin) hade dåligt batteri..." (H) Dagens tiopoängare! 😀
Skämt åsido, hoppas du satsar på löpningen för du har en enorm potential. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 21:4228:58 på 8,6km motsvarar ung. 34 min på milen. Någon som vet hur en sådan tid står sig bland 17-åringar i Sverieg?
28:58 på 8,6km motsvarar ung. 34 min på milen. Någon som vet hur en sådan tid står sig bland 17-åringar i Sverieg?
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 21:43.
.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 21:43Det var faktiskt sant.
Men ska lägga ut en så ni kan få se så fort jag har den andra hemma igen.
Förresten Per.
Jag är inte ett jätte stort fan av att springa långlopp (halvmaran) över huvudtaget. Jag springer kanske 1-4 om året. Jag brukar springa mell
Det var faktiskt sant.
Men ska lägga ut en så ni kan få se så fort jag har den andra hemma igen.
Förresten Per.
Jag är inte ett jätte stort fan av att springa långlopp (halvmaran) över huvudtaget. Jag springer kanske 1-4 om året. Jag brukar springa mell
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 21:45Synd att det inte blev någon runda idag, ska som sagt bli spännande att se resultatet sen.
Synd att det inte blev någon runda idag, ska som sagt bli spännande att se resultatet sen.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 21:49Fan va synd!!
Även om jag var ordentligt skeptiskt mot din tid sub <29min tid på "milen" så hoppades jag i hela mitt hjärta att du skulle vara sann!
Men att SWE får fram en löptalang som gör sub 29min på milen i 17 års ålder vet jag inte om jag kommer
Fan va synd!!
Även om jag var ordentligt skeptiskt mot din tid sub <29min tid på "milen" så hoppades jag i hela mitt hjärta att du skulle vara sann!
Men att SWE får fram en löptalang som gör sub 29min på milen i 17 års ålder vet jag inte om jag kommer