Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 22:55Magnus, jag orienterar (-de). Slutade/trappade ner förra året. Eftersom jag ansåg att min talang som kartläsare var mindre bra så la jag ner. 🙂 Det enda roliga jag ser med orienteringen nu är att jag har en "tillhörighet" när jag anmäler mig till löptäv
Magnus, jag orienterar (-de). Slutade/trappade ner förra året. Eftersom jag ansåg att min talang som kartläsare var mindre bra så la jag ner. 🙂 Det enda roliga jag ser med orienteringen nu är att jag har en "tillhörighet" när jag anmäler mig till löptäv
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 23:16Hej!
Jag är en 30-årig fd handbollsspelare på elitnivå som gillar att springa.
Jag har aldrig tävlat tidigare men tycker att det går ganska fort när jag tränar.Tror ni att jag har nån chans att gå under 1.10 på halvmaran nu i maj?
facit: http://www.k
Hej!
Jag är en 30-årig fd handbollsspelare på elitnivå som gillar att springa.
Jag har aldrig tävlat tidigare men tycker att det går ganska fort när jag tränar.
Tror ni att jag har nån chans att gå under 1.10 på halvmaran nu i maj?
facit: http://www.k
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 23:25Love, jo jag såg ditt resultat på U10-mila i höstas. En bit efter Wängdahl. 🙂 Slår du honom i löpning?
Love, jo jag såg ditt resultat på U10-mila i höstas. En bit efter Wängdahl. 🙂 Slår du honom i löpning?
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 23:28För min del undrar jag varför det är så viktigt att nå under 35 min på milen just till denna sommaren? Tar livet slut efter sommaren?
En sak har jag lärt mig vad gäller löpträning och det är att träna långsiktigt. Om inte så är risken oerhört stor att man
För min del undrar jag varför det är så viktigt att nå under 35 min på milen just till denna sommaren? Tar livet slut efter sommaren?
En sak har jag lärt mig vad gäller löpträning och det är att träna långsiktigt. Om inte så är risken oerhört stor att man
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 23:38Tja, vad är det som säger att man måste hålla på med löpning och jaga miltider resten av sitt liv då? Alla kanske inte har funnit nya profeter i Nike, Asics och Vibram, utan vill bara satsa under en kortare tid?
Sätt upp flera delmål per år istället!
Tja, vad är det som säger att man måste hålla på med löpning och jaga miltider resten av sitt liv då? Alla kanske inte har funnit nya profeter i Nike, Asics och Vibram, utan vill bara satsa under en kortare tid?
Sätt upp flera delmål per år istället!
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 23:54Magnus, ett drygt år känns väl inte som resten av en liv? I alla fall inte för en 32-åring.
Har man som målsättning att nå ett resultat som dom flesta inte ens skulle drömma om, så är det väl rimligt att man är beredd att göra en liten uppoffring.
Magnus, ett drygt år känns väl inte som resten av en liv? I alla fall inte för en 32-åring.
Har man som målsättning att nå ett resultat som dom flesta inte ens skulle drömma om, så är det väl rimligt att man är beredd att göra en liten uppoffring.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 23:59Det vet jag inte om jag gör Magnus 🙂
i Höstas var det inte alls roligt på U-10 eftersom vårt lag tabbade sig och felstämplade. Så jag gick/joggade runt. Wängdahl har jag aldrig sprungit mot på slätt.Men jag vet i vilket fall att jag hade bäst spurt tid
Det vet jag inte om jag gör Magnus 🙂
i Höstas var det inte alls roligt på U-10 eftersom vårt lag tabbade sig och felstämplade. Så jag gick/joggade runt. Wängdahl har jag aldrig sprungit mot på slätt.
Men jag vet i vilket fall att jag hade bäst spurt tid
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 06:57Lars, kanske TS har ett annat mål till nästa sommar?
Lars, kanske TS har ett annat mål till nästa sommar?
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 06:58Love, den klöassiska taktiken att ta det lungt vid sista, vila lite och stämpla spring fort som f-n? 😉
Love, den klöassiska taktiken att ta det lungt vid sista, vila lite och stämpla spring fort som f-n? 😉
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 18:23Hörde ett intressant reportage på radiosporten ang. att sätta upp mål.
Jag tror han var idrottpsykolog och han menar att alltför "avlägsna" mål är kontraproduktivt eftersom man då kommer misslyckas att uppnå målet vilket inte ger en mental positiv bild
Hörde ett intressant reportage på radiosporten ang. att sätta upp mål.
Jag tror han var idrottpsykolog och han menar att alltför "avlägsna" mål är kontraproduktivt eftersom man då kommer misslyckas att uppnå målet vilket inte ger en mental positiv bild