Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 18:27Hur gick det med Loves utlovade millopp med tillhörande tidsrapportering?!
Det kan ju inte ha fallit på GPS-batteriet när Johnny sträckt ut sin hand i ärendet och 25 varv på Värendsfallen med vanligt digitalklocka torde ju vara ett ännu bättre alterna
Hur gick det med Loves utlovade millopp med tillhörande tidsrapportering?!
Det kan ju inte ha fallit på GPS-batteriet när Johnny sträckt ut sin hand i ärendet och 25 varv på Värendsfallen med vanligt digitalklocka torde ju vara ett ännu bättre alterna
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:12Jag säger det igen: "Tomma tunnor skramlar högst".
Jag säger det igen: "Tomma tunnor skramlar högst".
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 09:50KB.
Läs i Loves träningsdagbok.
Doktorn avråder från löpning och andra stötiga aktiviteter pga ryggproblem.
KB.
Läs i Loves träningsdagbok.
Doktorn avråder från löpning och andra stötiga aktiviteter pga ryggproblem.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 09:57Nja, jag frågade mest för att det var så kul och intressant att det fanns en sådan stor talang. Löparsverige har ju inte råd med att gå miste om någon talang.
En titt i Loves träningsdagbok antyder att han har så stora ryggproblem att han inte får spring
Nja, jag frågade mest för att det var så kul och intressant att det fanns en sådan stor talang. Löparsverige har ju inte råd med att gå miste om någon talang.
En titt i Loves träningsdagbok antyder att han har så stora ryggproblem att han inte får spring
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 10:03Jag vet inte många 18åringar som skulle kunna göra easy10+ på 60min och påstå att det gjordes med enkelhet... Det skulle vara Johan Rogerstedt då. Nej tyvärr Love gå ner från dina höga hästar...
Jag vet inte många 18åringar som skulle kunna göra easy10+ på 60min och påstå att det gjordes med enkelhet... Det skulle vara Johan Rogerstedt då. Nej tyvärr Love gå ner från dina höga hästar...
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 11:46Oskar:
Det låter som att du känner fel 18-åringar. Jag gjorde milen på 38 blankt som 15-åring, utan långdistansträning (men väl lite medeldistans), och det fanns säkert över dussinet pojkar i min årskull bara i Stockholmsdistriktet som slog mig (fast på m
Oskar:
Det låter som att du känner fel 18-åringar. Jag gjorde milen på 38 blankt som 15-åring, utan långdistansträning (men väl lite medeldistans), och det fanns säkert över dussinet pojkar i min årskull bara i Stockholmsdistriktet som slog mig (fast på m
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 11:54Tror Oskar med "easy10+ på 60min" syftar på Love:s 16,4km-pass (drygt 10 miles) på 60min = 3:43/km, som han kallade för "lugnt tempo". För att det ska stämma får man nog ha en milkapacitet på 30min, vilket Love inte har. Min slutsats är antingen att sträc
Tror Oskar med "easy10+ på 60min" syftar på Love:s 16,4km-pass (drygt 10 miles) på 60min = 3:43/km, som han kallade för "lugnt tempo". För att det ska stämma får man nog ha en milkapacitet på 30min, vilket Love inte har. Min slutsats är antingen att sträc
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 11:56Simon: Var går gränsen mellan kort lång och lång lång?
Simon: Var går gränsen mellan kort lång och lång lång?
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 12:07Markus:
Jaha, okej. Men det borde väl snarare motsvara typ 35 minuter på milen. Det gör många 18-åringar utan att ta ut sig, även om det kanske kräver att man sträcker lite på definitionen för "lugnt tempo".Lars:
Mellan 5 000 m och 10 000 m.
Markus:
Jaha, okej. Men det borde väl snarare motsvara typ 35 minuter på milen. Det gör många 18-åringar utan att ta ut sig, även om det kanske kräver att man sträcker lite på definitionen för "lugnt tempo".
Lars:
Mellan 5 000 m och 10 000 m.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 12:10Själv har jag löptränat i 20 år, håller på med triathlon och längdskidåkning och orientering, inte haft några långa skadeperioder och håller samma lagom vikt hela tiden och har inte lyckats komma under 40 minuter. 40.08 har jag som bäst när jag var som bä
Själv har jag löptränat i 20 år, håller på med triathlon och längdskidåkning och orientering, inte haft några långa skadeperioder och håller samma lagom vikt hela tiden och har inte lyckats komma under 40 minuter. 40.08 har jag som bäst när jag var som bä