Quote from Elias Engqvist on 5 April 2011, 15:16Bara att säga så försvårar för Therese enligt principen (Om man tror det så går det) - för mycket sådant och det ligger och gnager i det undermedvetna... Du stöder dig kanske på statistik - men jag tror inte alla killar hade klarat det heller, däremot fin
Bara att säga så försvårar för Therese enligt principen (Om man tror det så går det) - för mycket sådant och det ligger och gnager i det undermedvetna... Du stöder dig kanske på statistik - men jag tror inte alla killar hade klarat det heller, däremot fin
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 15:24Christer, jag tror dina fördomar har lett dig vilse. Verkar mest vara du själv som säger att det är svårare för tjejer? Undrar om du har något stöd för det?
Christer, jag tror dina fördomar har lett dig vilse. Verkar mest vara du själv som säger att det är svårare för tjejer? Undrar om du har något stöd för det?
Quote from Elias Engqvist on 5 April 2011, 15:26Vilka fördomar kan det vara?
Vilka fördomar kan det vara?
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 15:27Att det jag sagt försvårar för Therese tex, och att tjejer skulle ha svårare att nå ner till miltider på 40 min. Kanske är det så, kanske inte.
Att det jag sagt försvårar för Therese tex, och att tjejer skulle ha svårare att nå ner till miltider på 40 min. Kanske är det så, kanske inte.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 15:28Om man kubbar runt på 42:30 i dagsläget och bara tränar 3-6 mil/v så borde det inte vara några större problem, oavsett kön, att klämma sig under 40 med lite ökad träningsdos och lite träning i tävlingsfart. Om Therese vill satsa lite på löpningen så borde
Om man kubbar runt på 42:30 i dagsläget och bara tränar 3-6 mil/v så borde det inte vara några större problem, oavsett kön, att klämma sig under 40 med lite ökad träningsdos och lite träning i tävlingsfart. Om Therese vill satsa lite på löpningen så borde
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 15:30"Om man kubbar runt på 42:30 i dagsläget och bara tränar 3-6 mil/v så borde det inte vara några större problem, oavsett kön, att klämma sig under 40 med lite ökad träningsdos och lite träning i tävlingsfart."
Utmärkt, det är nämligen mina förutsättningar
"Om man kubbar runt på 42:30 i dagsläget och bara tränar 3-6 mil/v så borde det inte vara några större problem, oavsett kön, att klämma sig under 40 med lite ökad träningsdos och lite träning i tävlingsfart."
Utmärkt, det är nämligen mina förutsättningar
Quote from Jonny Persson on 5 April 2011, 15:32Jag tror som Lars.
Statistik mellan könen och ålder är väldigt missvisande då underlagen är så oerhört olika. Rent statistiskt så är det t.ex. väldigt svårt att göra bra maratontider om man bor i Jokkmokk. De tjejer jag känner som verkligen satsar på att
Jag tror som Lars.
Statistik mellan könen och ålder är väldigt missvisande då underlagen är så oerhört olika. Rent statistiskt så är det t.ex. väldigt svårt att göra bra maratontider om man bor i Jokkmokk. De tjejer jag känner som verkligen satsar på att
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 15:34Magnus, inte för att jag tror att du inte kommer klara av det men det underlättar så klart om man är född 1992 🙂
Magnus, inte för att jag tror att du inte kommer klara av det men det underlättar så klart om man är född 1992 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 15:47Tack för respons, kul!
Jag är otroligt envis och tänkte försöka satsa på att bli snabbare de närmsta åren om jag håller mig skadefri. Troligen blir det ett försök på 1.35 på varvet och milen på sub 42 i år.
Ni får gärna kika in i min träningsdagbok och
Tack för respons, kul!
Jag är otroligt envis och tänkte försöka satsa på att bli snabbare de närmsta åren om jag håller mig skadefri. Troligen blir det ett försök på 1.35 på varvet och milen på sub 42 i år.
Ni får gärna kika in i min träningsdagbok och
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 15:48Jag vet, Lars, jag vet. (H) Har några i klubben som är i den åldern, de springer väl under 40 min baklänges... BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif
Jag vet, Lars, jag vet. (H) Har några i klubben som är i den åldern, de springer väl under 40 min baklänges... BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif