Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen på < 35 minuter
You need to log in to create posts and topics.

Men Håkan.
Jag lovar dig en sak. De som springer 5000m klassen hade inte sprungit i sitt 3min/km tempo om de visste att de skulle springa en mil. 😉 Ville bara inflika med det.

Jag kan också inflika att 2010 med ett P19-årsbästa på 15:13 var ett ovanligt svagt år. Året innan var det 3st kring 14:40, mer normalt.

Ja det låter bättre Markus. 🙂

Givetvis inte Love. Men samtidigt tror jag inte du är riktigt lika löpstark som dom än.

Men varför satsar du nu inte på löpningen?? Det är ju där som du onekligen har talangen!

Markus, jo jag anade att förra året var lite svagt. Därför är Love ännu en l

Nej självklart tror jag inte att jag är lika löpstark som de är 🙂 Men ett mål får väl bli att försöka bli. 😉

Jag har övervägt det flera gånger men vill inte sluta med Handbollen. Jag ser en möjlighet där också och eftersom jag ser det mer sporrande ef

Jag tycker du skall börja orientera! 😉

Det finns talanger som väljer andra idrotter än vad omgivningen skulle vilja se. Det brukar bero på att det finns en glädje eller gemenskap eller hjärta som styr. Det blir nog bäst när man väljer själv. Exempel finns ju även inom eliten i Sverige.

Love, jag tycker du skall satsa på bowling istället 😉

(det jag menar är såklart att du skall satsa på det du vill, då blir det bäst)

Tycker absolut inte du ska sluta med handbollen om du gillar den, men det hindrar väl inte lite mer löpning? Såvida du inte har brist på tid vill jag hävda att det går att satsa på båda.

Jag började jogga i mitten av oktober 2008 efter att inte ha gjort något konditionskrävande på ca 10 år. I början av juni 2009 gjorde jag 39:40 på ett lopp. Hade dock varit nere på dryga 38 innan pollenallergin slog till. Min målsättning var Gbgvarvet und