Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:57sylvia - tycker om ditt svar ( det fnns hopp för alla!) och ska prova din förbättra koordinationsförmåga!
sylvia - tycker om ditt svar ( det fnns hopp för alla!) och ska prova din förbättra koordinationsförmåga!
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 11:05Jag tycker att i princip vem som helst som kan göra milen under 32 minuter, simma 100 m under minuten, knäcka en hasselnöt mellan bröstmusklerna och klara ett hyggligt juniorprogram i barr (eller valfritt redskap förresten) kan kalla sig vältränad. Sedan
Jag tycker att i princip vem som helst som kan göra milen under 32 minuter, simma 100 m under minuten, knäcka en hasselnöt mellan bröstmusklerna och klara ett hyggligt juniorprogram i barr (eller valfritt redskap förresten) kan kalla sig vältränad. Sedan
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 11:10När är man egentligen vacker, rik, ung, försoffad, ...
Allt är ju bara subjektiva, relativa bedömningar som man inte kan ange absoluta kriterier för. Och varför behöver allt kunna mätas?
När är man egentligen vacker, rik, ung, försoffad, ...
Allt är ju bara subjektiva, relativa bedömningar som man inte kan ange absoluta kriterier för. Och varför behöver allt kunna mätas?
Quote from Jonny Persson on 7 June 2011, 11:12Lingling: Det är en skojig fråga du ställer. När är man vältränad för distansen? Det finns inget entydigt svar på det men jag tycker inte att det kan definieras som att en viss procent av deltagarna i ett lopp är det. Under OS-maran så lär även killen ell
Lingling: Det är en skojig fråga du ställer. När är man vältränad för distansen? Det finns inget entydigt svar på det men jag tycker inte att det kan definieras som att en viss procent av deltagarna i ett lopp är det. Under OS-maran så lär även killen ell
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 11:15http://beta.marathon.se/racetimer?v=%252Fsv%252Frace%252Fshow%252F433%253Flayout%253Dmarathon
En löpare som inte springer milen under 32 min ... vad jag vet iaf.
http://beta.marathon.se/racetimer?v=%252Fsv%252Frace%252Fshow%252F433%253Flayout%253Dmarathon
En löpare som inte springer milen under 32 min ... vad jag vet iaf.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 11:19Nej en faktor i vilka placeringar på ett lopp som ska räknas som vältränade är hur stort loppet är, och på vilken nivå.
Samtidigt tycker jag mig ha noterat att det är fler glada blåbär på de stora kända massloppen, än på diverse okända lokala tävlingar, d
Nej en faktor i vilka placeringar på ett lopp som ska räknas som vältränade är hur stort loppet är, och på vilken nivå.
Samtidigt tycker jag mig ha noterat att det är fler glada blåbär på de stora kända massloppen, än på diverse okända lokala tävlingar, d
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 11:31Peter, det har du rätt i. Allting behöver inte mätas, det är väl upp till var och en.
Men som TS skrev: "Vad är din definition av vältränad?" Kanske i allmänhet är nyfiken på vad olika personer har för definition.
Många verkar även bli väldigt upprörda
Peter, det har du rätt i. Allting behöver inte mätas, det är väl upp till var och en.
Men som TS skrev: "Vad är din definition av vältränad?" Kanske i allmänhet är nyfiken på vad olika personer har för definition.
Många verkar även bli väldigt upprörda
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 11:38Men jag tror ingen egentligen har en definition av när man är vältränad ungefär som ingen har en definition av när någon är vacker (blond, kort hår, liten söt näsa, ...?)
Det är nog lättare att säga vem som inte är vältränad, vacker, rik, ung etc.Jag ty
Men jag tror ingen egentligen har en definition av när man är vältränad ungefär som ingen har en definition av när någon är vacker (blond, kort hår, liten söt näsa, ...?)
Det är nog lättare att säga vem som inte är vältränad, vacker, rik, ung etc.
Jag ty
Quote from Catharina Brattlin on 7 June 2011, 11:42Må så vara Marcus. Då slant Du bara på tangenterna när Du gjorde Dig lustig över att hoppa baklänges på ett ben blundandes? Koordination och balans?
Hursomhelst så kan Du nog vara rätt säker på det sista Du skriver iaf. 😉
Men, som sagt, jag ber än en g
Må så vara Marcus. Då slant Du bara på tangenterna när Du gjorde Dig lustig över att hoppa baklänges på ett ben blundandes? Koordination och balans?
Hursomhelst så kan Du nog vara rätt säker på det sista Du skriver iaf. 😉
Men, som sagt, jag ber än en g
Quote from Jonny Persson on 7 June 2011, 11:48*asg* Nej jag slant inte på tangenterna. Jag tyckte bara det var ett bra exempel på någon som är vältränad som sådan men som inte visar det inom det område där det skulle visas.
Jag tror inte du har trampat på några ömma tår alls Sylvia.
Personligen så
*asg* Nej jag slant inte på tangenterna. Jag tyckte bara det var ett bra exempel på någon som är vältränad som sådan men som inte visar det inom det område där det skulle visas.
Jag tror inte du har trampat på några ömma tår alls Sylvia.
Personligen så