Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 15:12Instämmer. Skönt med perspektiv, och dessutom i poetisk form.
Instämmer. Skönt med perspektiv, och dessutom i poetisk form.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 15:32Fantastiskt Peter! En riktigt inspiration för andra!
Fantastiskt Peter! En riktigt inspiration för andra!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 15:59(t+) Tack Peter. Nu känner jag mig faktiskt riktigt lockad att ge mig ut på ett pass.
(t+) Tack Peter. Nu känner jag mig faktiskt riktigt lockad att ge mig ut på ett pass.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 16:40Peter:
Framför allt ger du heder och inspiration till andra människor som just nu befinner sig i din ursprungliga situation och det tror jag är guld värt för dem!
Peter:
Framför allt ger du heder och inspiration till andra människor som just nu befinner sig i din ursprungliga situation och det tror jag är guld värt för dem!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 19:20Väldigt inspirerande och bra skrivet Peter!
Jag kände mig som en löpare i förmiddags när jag packade väskan. Jag ska på begravning i morgon och det första jag tänkte på att packa var mina löpargrejor.
Skor, sockar, tights, underställ, tröja, jacka, väts
Väldigt inspirerande och bra skrivet Peter!
Jag kände mig som en löpare i förmiddags när jag packade väskan. Jag ska på begravning i morgon och det första jag tänkte på att packa var mina löpargrejor.
Skor, sockar, tights, underställ, tröja, jacka, väts
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:13Peter - du ger mig tårar i ögonen. Jag bara älskar människor som dig!
Peter - du ger mig tårar i ögonen. Jag bara älskar människor som dig!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:16Härligt Peter!
Förutom att du ger inspiration till människor som är nu, där du var då tycker jag du ger nyttigt perspektiv till de människor som ältar att de väger 68 kg när de borde väga 65 och gör milen på 38 å nåt, när de vill göra låga 37.Min defin
Härligt Peter!
Förutom att du ger inspiration till människor som är nu, där du var då tycker jag du ger nyttigt perspektiv till de människor som ältar att de väger 68 kg när de borde väga 65 och gör milen på 38 å nåt, när de vill göra låga 37.
Min defin
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:56Kan bara hålla med de andra!(t+) till dig Peter.
Kan bara hålla med de andra!(t+) till dig Peter.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 09:16Heja Peter!
och
Heja Lena!Varför jag skriver heja Peter förstår nog alla utan vidare kommentarer.
Varför jag skriver heja Lena är för definitionen "en som springer".
Jag är allergisk mot trådar där folk basunerar ut sina ramar för vilka dom anser "får
Heja Peter!
och
Heja Lena!
Varför jag skriver heja Peter förstår nog alla utan vidare kommentarer.
Varför jag skriver heja Lena är för definitionen "en som springer".
Jag är allergisk mot trådar där folk basunerar ut sina ramar för vilka dom anser "får
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 09:19Peter: Underbart att läsa!
Peter: Underbart att läsa!