Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: fladder. Brrr...

Jo, men med underställ under fladdret går det bra.

Brrr...

+1 på Pontus tror jag. Fladder stör inte alls lika mycket om man har nåt tight närmast kroppen.

Verkar vara fler som prövat på "fladder" hittills, med eller utan underställ.
Fler vinterställare för balansen? 😉

Jag kör för närvarande med tights och ett tunnt "andasfladder" utanpå. Funkar finfint runt ca +5 och snålblåst. På överkroppen har jag craft lager ett, Funktions t-shirt och ytterst dito "andasfladder" jacka. Vid kallare väder åker t.shirten till förmån f

Om nån skulle ha sagt till mig i våras att "I år kommer du att känna ett BEHOV av att köpa inte mindre än TRE olika TIGHTS för att SPRINGA i" då hade jag skrattat. Rått.

Jag skrattar inte längre... (H)

Apropå "behöva" eller "vilja ha"; en kompis pappa brukade gå på loppmarknad och auktioner och när han hittade nåt som han fattade tycke för brukade han säga "Behöver jag verkligen den här måste jag bara ha." Det är liksom fråga och svar på en gång. Funkar

När det är kallt, ösregnar och blåsigt försöker jag lägga upp mina löprundor så att jag har medvind i början och motvind hem. Då är man förhoppningsvis hyfsat torr när man väl fått upp värmen och vänder hemåt. Och då är duschen och värmen nära...

Noterade tidigare i tråden en rörande samstämmighet när det gäller att "bara acceptera vätan"? Varför måste man det? Jag kan se en viss poäng med att hålla extern vätska borta. Det behöver inte innebära ett fundamentalt överskott av intern väta, eller tyc