Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 19:02David: Honom har hans kollegor koll på, så just den förövaren oroar jag mig inte för (dessutom är jag nog för gammal för honom, det skulle ju vara ungt lammkött för honom).
De ambulerande lokala poliserna är trevliga och vänliga människor. Men det blir
David: Honom har hans kollegor koll på, så just den förövaren oroar jag mig inte för (dessutom är jag nog för gammal för honom, det skulle ju vara ungt lammkött för honom).
De ambulerande lokala poliserna är trevliga och vänliga människor. Men det blir
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 19:13Nu ja.
De var inte så på hugget innan fastän det fanns skäl till att ta saker o ting på allvar.
Nu ja.
De var inte så på hugget innan fastän det fanns skäl till att ta saker o ting på allvar.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 19:22Så högt uppsatta måste man ta på bar gärning, annars kommer konspirationsteoretikerna att hävda att "en sån som han, som propagerat så mycket för jämställdhet, är säkert utsatt för en komplott" så jag är inte ett dugg förvånad över att de lät honom göra b
Så högt uppsatta måste man ta på bar gärning, annars kommer konspirationsteoretikerna att hävda att "en sån som han, som propagerat så mycket för jämställdhet, är säkert utsatt för en komplott" så jag är inte ett dugg förvånad över att de lät honom göra b
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:04Jag bor i Järfälla och här kan vi springa med Friskis & Svettis varje ondsag kväll tom 16/10 om det inte är för kallt. Det finns säkert andra föreningar som ordnar liknande aktiviteter.
Jag bor i Järfälla och här kan vi springa med Friskis & Svettis varje ondsag kväll tom 16/10 om det inte är för kallt. Det finns säkert andra föreningar som ordnar liknande aktiviteter.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 21:30min plan för löpning under arbetsveckan på vintern är lunchlöpning. Vet att inte alla har samma möjlighet men då skulle jag föreslå springa nära "bil/bussvägar" med bra belysning.
min plan för löpning under arbetsveckan på vintern är lunchlöpning. Vet att inte alla har samma möjlighet men då skulle jag föreslå springa nära "bil/bussvägar" med bra belysning.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 22:07Jag lider av att läsa denna tråd! Även jag brukar springa snabbare än många och ser ofta oroliga blickar bakåt mot mig av tjejer när jag drar förbi...
Först och främst vill jag poängtera att den absoluta majoriteten av oss män skulle göra allt i vår makt
Jag lider av att läsa denna tråd! Även jag brukar springa snabbare än många och ser ofta oroliga blickar bakåt mot mig av tjejer när jag drar förbi...
Först och främst vill jag poängtera att den absoluta majoriteten av oss män skulle göra allt i vår makt
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 01:04Känns som att överfalla någon i ett löparspår låter som en otroligt korkad ide!
1) Risken är stor att nästa person som kommer är betydligt snabbare än vad man själv är
2) Skulle någon skrika på hjälp i/nära ett löparspår så skulle nog dom flesta avbryt
Känns som att överfalla någon i ett löparspår låter som en otroligt korkad ide!
1) Risken är stor att nästa person som kommer är betydligt snabbare än vad man själv är
2) Skulle någon skrika på hjälp i/nära ett löparspår så skulle nog dom flesta avbryt
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 10:41Nu har jag kämpat med mig själv hur länge som helst för att inte ge mig in i den här diskussionen men jag känner ändå att jag vill göra ett inlägg för att ge ett mer statistiskt riktigt underlag och för att inte alla karlar ska ha dåligt samvete när de tr
Nu har jag kämpat med mig själv hur länge som helst för att inte ge mig in i den här diskussionen men jag känner ändå att jag vill göra ett inlägg för att ge ett mer statistiskt riktigt underlag och för att inte alla karlar ska ha dåligt samvete när de tr
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 10:52Tyvärr händer detta. På den plats jag tidigare bodde blev en tjej överfallen och våldtagen mitt på dagen på det mest trafikerade löparspåret. Poliserna var mycket bekymrade... och ja, det är ett bevis på att vi skapat ett samhälle där en del av befolkning
Tyvärr händer detta. På den plats jag tidigare bodde blev en tjej överfallen och våldtagen mitt på dagen på det mest trafikerade löparspåret. Poliserna var mycket bekymrade... och ja, det är ett bevis på att vi skapat ett samhälle där en del av befolkning
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 10:54Men jag funderar lite på om en del råd är kontraproduktiva. Att för att känna sig trygga springer kvinnor på platser/tider med högre risk?
Bara en fundering.Sedan har det i praxis vad gäller nödvärn varit så att ja om en liten tjej slår av käken, har sö
Men jag funderar lite på om en del råd är kontraproduktiva. Att för att känna sig trygga springer kvinnor på platser/tider med högre risk?
Bara en fundering.
Sedan har det i praxis vad gäller nödvärn varit så att ja om en liten tjej slår av käken, har sö