Quote from Lisa Bringhed on 17 July 2008, 11:19Kanske dags att slänga in en brandfackla som SportsActive (#)
Kanske dags att slänga in en brandfackla som SportsActive (#)
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 11:47Bra, det var ungefär den käsnlan jag också hade, att REsorb slinker ner rätt lätt. Kan tänka mig att det är guld att ha med sig lite om man får illamående från all söt dryck och gel. Får bli en tub i bakfickan 🙂
Jag köper också hellre en färdig smidig
Bra, det var ungefär den käsnlan jag också hade, att REsorb slinker ner rätt lätt. Kan tänka mig att det är guld att ha med sig lite om man får illamående från all söt dryck och gel. Får bli en tub i bakfickan 🙂
Jag köper också hellre en färdig smidig
Quote from Lisa Bringhed on 17 July 2008, 12:31Mja, det tar lite tid för resorb att lösa sig, fast du kanske åxo har tid... 🙂
Mja, det tar lite tid för resorb att lösa sig, fast du kanske åxo har tid... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 12:39Jo, jag kommer ha tid... 🙂 men inte ork att sitta och skaka en flaska fö ratt nån hemmamix ska lösa sig.
Jo, jag kommer ha tid... 🙂 men inte ork att sitta och skaka en flaska fö ratt nån hemmamix ska lösa sig.
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 13:25Jag prövade resorb i en flaska efter halva Stockholm marathon i år (+25 grader). Tror att det hade en positiv effekt, om inte annat var det väldigt lättdrucket som flera andra varit inne på. Hade inga krampkänningar förrän bara någon kilometer före mål, d
Jag prövade resorb i en flaska efter halva Stockholm marathon i år (+25 grader). Tror att det hade en positiv effekt, om inte annat var det väldigt lättdrucket som flera andra varit inne på. Hade inga krampkänningar förrän bara någon kilometer före mål, d
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 15:34Tack Mattias, jag blev varse det under Stockholm marathon. Att bli kissnödig alltså.... Jag drack nog lite väl mycket Resorb innan starten så jag sprang hela maran nödig (har Baja-maja-skräck). (#)
Tack Mattias, jag blev varse det under Stockholm marathon. Att bli kissnödig alltså.... Jag drack nog lite väl mycket Resorb innan starten så jag sprang hela maran nödig (har Baja-maja-skräck). (#)
Quote from Lena Bjerlöw on 19 July 2008, 11:42Jag använder resorb under längre pass/tävlingar, såsom marathon eller ultror. Resorb funkar bra för magen vad jag märkt.
Jag brukar blanda till flaskor med resorb och även ha i en del druvsocker, så att det blir som en sportdryck. Kommer ha det i Kalmar
Jag använder resorb under längre pass/tävlingar, såsom marathon eller ultror. Resorb funkar bra för magen vad jag märkt.
Jag brukar blanda till flaskor med resorb och även ha i en del druvsocker, så att det blir som en sportdryck. Kommer ha det i Kalmar
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 12:34Karin, det ska jag testa. Och ha med mig lite tabletter just in case. Ska du ha langare på löpningen? Jag funerar på att kolla med nån, men lundrar hur de ska hinna med att langa vid de olika stationerna, men du kanske har vätskebälte?
Karin, det ska jag testa. Och ha med mig lite tabletter just in case. Ska du ha langare på löpningen? Jag funerar på att kolla med nån, men lundrar hur de ska hinna med att langa vid de olika stationerna, men du kanske har vätskebälte?
Quote from Lena Bjerlöw on 19 July 2008, 12:47Anders: jo jag tänkte ha langare. De som langar får väl stå vid de vanliga vätskekontrollerna tror jag? Så står på ett ställe och sen varvar man ju där några gånger. Jag kommer inte ha vätskebälte under löpningen nej.
Anders: jo jag tänkte ha langare. De som langar får väl stå vid de vanliga vätskekontrollerna tror jag? Så står på ett ställe och sen varvar man ju där några gånger. Jag kommer inte ha vätskebälte under löpningen nej.
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 08:49I sann Popperiansk (http://sv.wikipedia.org/wiki/Karl_Popper) anda kommer här ett inlägg för att motbevisa tesen om att Resorb är det enda rätta när man tränar/tävlar under varma dagar 😉
Jag sprang Stockholm Marathon både förra året och i år u t a n Res
I sann Popperiansk (http://sv.wikipedia.org/wiki/Karl_Popper) anda kommer här ett inlägg för att motbevisa tesen om att Resorb är det enda rätta när man tränar/tävlar under varma dagar 😉
Jag sprang Stockholm Marathon både förra året och i år u t a n Res