Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 13:28Snyggt jobbat Fia-Lotta!! 🙂
Snyggt jobbat Fia-Lotta!! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 13:29Tack Linus - jag tror jag spricker snart av mallighet! (H)
Tack Linus - jag tror jag spricker snart av mallighet! (H)
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 17:51(t+) Härligt Fia-Lotta (t+)
Lovar gott inför maran... 😉
(t+) Härligt Fia-Lotta (t+)
Lovar gott inför maran... 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 18:59Hualiden - en sak att trava en mil....
Har du anmält dig än Annki???? 😉
Hualiden - en sak att trava en mil....
Har du anmält dig än Annki???? 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 19:44Inte än Fia-Lotta.
Ska springa S:t Eriksloppet först, och känna efter. Men det känns frestande...
Inte än Fia-Lotta.
Ska springa S:t Eriksloppet först, och känna efter. Men det känns frestande...
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 19:48Klart det är frestande! Tänk när du glider in på Stockholms Stadion och mottar folkets jubel! (H:)
Lycka till på S:t Eriksloppet - det är nog också ett kul lopp! (H:) Du kommer säkert få mersmak...
Klart det är frestande! Tänk när du glider in på Stockholms Stadion och mottar folkets jubel! (H:)
Lycka till på S:t Eriksloppet - det är nog också ett kul lopp! (H:) Du kommer säkert få mersmak...
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 19:56Tack Fia-Lotta 🙂
Folkets jubel??? Dom kanske har gått hem när man äntligen kommer imål... (#)
Tack Fia-Lotta 🙂
Folkets jubel??? Dom kanske har gått hem när man äntligen kommer imål... (#)
Quote from Sissel Svanøe on 10 August 2007, 19:57Grattis i massor!!! (t+) Milen på sub 50! Kalasbra! Hur gjorde du? Det är ju mitt mål också! (och säkert många andras med 🙂 )
Grattis i massor!!! (t+) Milen på sub 50! Kalasbra! Hur gjorde du? Det är ju mitt mål också! (och säkert många andras med 🙂 )
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 21:47Annki: Inte heller! Det kommer vara horder av löpare efter dej! 🙂
Maria: Jaaa, hur gjorde jag.... Jag sprang på löpbandet. Har hamnat ganska nära 50 min några gånger tidigare (tidigare rekordet var 52 min, fast det var ute). Jag visste ju att jag var t
Annki: Inte heller! Det kommer vara horder av löpare efter dej! 🙂
Maria: Jaaa, hur gjorde jag.... Jag sprang på löpbandet. Har hamnat ganska nära 50 min några gånger tidigare (tidigare rekordet var 52 min, fast det var ute). Jag visste ju att jag var t
Quote from Fredric Lagerström on 10 August 2007, 21:52Löpbandsdramatik på hög nivå! Grattis. 🙂
Löpbandsdramatik på hög nivå! Grattis. 🙂