Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSka vi börja "Klocka" en-milaren
You need to log in to create posts and topics.

Sprang sista milen av Lidingöloppet idag. 53 minuter. Den är jobbig. Har inte sprungit Lidingöloppet men kan föreställa mig hur det känns när man redan har två mil i benen och ger sig in sista 10 km. Uff.

Klockade milen i torsdags...hade satt 50 min som mål men kom ner till 47 min. Ska ge allt på Tjejmilen på söndag. Hoppas komma ner på 45 min. Sen är det inte långt kvar till 40. Kanske nästa sommar =)

Min första klockade mil på ett bra tag...46:43...efter det fortsatte jag med rundan ca 5 km ytterligare i något högre fart med min yngsta dotter i joggingvagnen 🙂

Min första mil på flera år blev idag!
Jag sprang 11 km på 66:12, har inte brytt mig om att räkna ut vad mil-tiden blir då men de som vill / är nyfikna kan ju göra det själva 😉 Haha, sist jag sprang en mil var typ i 6an, alltså 4-5 år sen. Började spring

Den sista avslutande milen på Lidingöloppet, 53 minuter.

sprang milen för första gången i dag.. med en massa träningsvärk och utan att veta hur banan såg ut .. tog det vääldigt lungt och tog mig stolt i mål på 73 min..
för 3 månader sedan sprang jag som mest 3 minuter i sträck utan att stanna så jag är sjuuukt

Grattis Maria!

Jag kan säga att jag är grymt avundsjuk på er kan träna LL-distansen, jag ska springa min första och det är alltid kul att kunna banan!

/Per

Sprang en mil igår på 47:41 (springer på en rätt så kuperad terräng) Mitt personbästa är 44:24. Är precis som Per också lite avundsjuk på de som kan testa LL-distansen. Men nästa år kommer jag iaf ha bättre koll =)

Jag är oxå grymt avundsjuk på att ni kan "smygträna"
Börjar bli rätt skraj för detta hemska lopp ...
Ryktet är ju inte det bästa och för en skåning
som inte kan hitta en backe i sin närmiljö....

tack Per *L*

igår sprang jag den igen, drog på lite mer utan att för den sakens skull köra slut på mig själv och kapade ca 6 min (68min) ett par gånger till sen är jag lätt under timmen.

funderar på om det är dax att anmäla mig till gbg varvet ??
iom at