Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 15:16Idag klockades två en-milare
Nr 1: 44.25 (enligt GPS 160m kort)
Nr 2: 46.03 ( enligt GPS 190 m kort)det var under Skatås Genrepet så sedan blev det avslutande 5 km slinga (enligt Gps 440 m lång) med en tuff backe per kilometer.
Idag klockades två en-milare
Nr 1: 44.25 (enligt GPS 160m kort)
Nr 2: 46.03 ( enligt GPS 190 m kort)
det var under Skatås Genrepet så sedan blev det avslutande 5 km slinga (enligt Gps 440 m lång) med en tuff backe per kilometer.
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 20:38Putsade personbästa på milen från 69:19 till 68:17 nu på Tjejmilen och det är jag fasligt nöjd med 🙂
Putsade personbästa på milen från 69:19 till 68:17 nu på Tjejmilen och det är jag fasligt nöjd med 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 21:0544:58 !!! Går inte att pressa ur mer ur min kropp nu 🙂 Ska köra intervaller ett par veckor och se om det hjälper eller stjälper 🙂
44:58 !!! Går inte att pressa ur mer ur min kropp nu 🙂 Ska köra intervaller ett par veckor och se om det hjälper eller stjälper 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 21:10Men det är ju en förbaskat bra tid! (t+) Ska du inte njuta lite av det innan du tar dig an intervallerna igen?
Men det är ju en förbaskat bra tid! (t+) Ska du inte njuta lite av det innan du tar dig an intervallerna igen?
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 00:33Började springa (ca 2 ggr i veckan, nu ca 3ggr) förra året efter en 5-7 års uppehåll.
Sprang Midnattsloppet i år på 45:53 vilket var något långsammare än jag trodde innan. Förra året sprang jag endast två halvmaror där låg 10 km passeringarna på ca 47:
Började springa (ca 2 ggr i veckan, nu ca 3ggr) förra året efter en 5-7 års uppehåll.
Sprang Midnattsloppet i år på 45:53 vilket var något långsammare än jag trodde innan. Förra året sprang jag endast två halvmaror där låg 10 km passeringarna på ca 47:
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 01:52Grymt att höra om alla förbättringar och bra resultat. Keep up the good work!
För egen del har jag inte kört en mil på länge, och passen tenderar bli färre och med fler intervallinslag för att få upp explosiviteten. Jag får väl helt enkelt bestämma mig f
Grymt att höra om alla förbättringar och bra resultat. Keep up the good work!
För egen del har jag inte kört en mil på länge, och passen tenderar bli färre och med fler intervallinslag för att få upp explosiviteten. Jag får väl helt enkelt bestämma mig f
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 07:47Tjejmilen på 59:40! Började springa för ca ett år sedan och har haft detta som mål. Metodiskt tränat enligt olika scheman + styrketräning. Haft bra sparring av min dotter, som också sprang på samma tid, och av min man som tidigare sprungit mycket och nu s
Tjejmilen på 59:40! Började springa för ca ett år sedan och har haft detta som mål. Metodiskt tränat enligt olika scheman + styrketräning. Haft bra sparring av min dotter, som också sprang på samma tid, och av min man som tidigare sprungit mycket och nu s
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 10:23Sprang på 1:02:45 igår. inte riktigt så bra som jag ville ...
Sprang på 1:02:45 igår. inte riktigt så bra som jag ville ...
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 10:42Tjejmilen igår på 1:00:38. Nytt pers för mig, det var kul!! Nu måste jag konservera formen, och springa (utan trängsel, som besvärade lite igår) under 60 min. Det är årets mål, och nu är det nära!!
/Anna
Tjejmilen igår på 1:00:38. Nytt pers för mig, det var kul!! Nu måste jag konservera formen, och springa (utan trängsel, som besvärade lite igår) under 60 min. Det är årets mål, och nu är det nära!!
/Anna
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 11:25Stötte ihop med några på väg till loppet igår som berättade att de hört en intervju med ngn av våra stjärnor eller föredetta stjärnor att "60 minuter var ju bara att latasig och jogga eller så" ...
Tänk att kunna säga så ... suck.
Får se hur det går på LT
Stötte ihop med några på väg till loppet igår som berättade att de hört en intervju med ngn av våra stjärnor eller föredetta stjärnor att "60 minuter var ju bara att latasig och jogga eller så" ...
Tänk att kunna säga så ... suck.
Får se hur det går på LT