Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 21:33Såg inte ditt svar när jag letade efter räknaren samt knåpa in mina värde.
Men jag ficka samma resulat som du,fast jag kollade inte så noga på decimalerna...42min var svar nog.
😀Fast 3:33 räcker inte för att klara Boston kvaltiden när jag är 50(3:30)
Såg inte ditt svar när jag letade efter räknaren samt knåpa in mina värde.
Men jag ficka samma resulat som du,fast jag kollade inte så noga på decimalerna...42min var svar nog.
😀
Fast 3:33 räcker inte för att klara Boston kvaltiden när jag är 50(3:30)
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 21:35Är drygt 4 min för långsam. Slut med mysjoggar nu!
Är drygt 4 min för långsam. Slut med mysjoggar nu!
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 21:39Å jag får inte till det alls. 🙁 Kan någon hjälpa mig? Ålder 53 (i mars, så det får man väl räkna med). Vikt: 56 kg. Längd 162 cm.
Löpmängd 3,5 mil kan man nog räkna med
Å jag får inte till det alls. 🙁 Kan någon hjälpa mig? Ålder 53 (i mars, så det får man väl räkna med). Vikt: 56 kg. Längd 162 cm.
Löpmängd 3,5 mil kan man nog räkna med
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 21:46Det här skrev Andreas Svensson i början av tråden (andra inlägget): "Det är rätt vanskligt att jämföra sina behov mot andras. Någon kanske bara behöver 10 km/vecka medan en annan kräver 100km/vecka för att nå dessa tider. "
Egentligen borde det inte kräv
Det här skrev Andreas Svensson i början av tråden (andra inlägget): "Det är rätt vanskligt att jämföra sina behov mot andras. Någon kanske bara behöver 10 km/vecka medan en annan kräver 100km/vecka för att nå dessa tider. "
Egentligen borde det inte kräv
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 21:54Lars,
det är självklart att du har rätt.De inser säkert de flesta men det gör det inte mindre kul att kolla formeln.
Dessutom är begränsningar redovisade.
Lars,
det är självklart att du har rätt.
De inser säkert de flesta men det gör det inte mindre kul att kolla formeln.
Dessutom är begränsningar redovisade.
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 21:55Antingen kan man ha inställningen att det är omöjligt att försöka förutse responsen på träning för varje individ, eller så kan man försöka se om det finns något ungefärligt samband som medelmotionären kan förhålla sig till.
Den mesta vetenskapen kring mä
Antingen kan man ha inställningen att det är omöjligt att försöka förutse responsen på träning för varje individ, eller så kan man försöka se om det finns något ungefärligt samband som medelmotionären kan förhålla sig till.
Den mesta vetenskapen kring mä
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 21:58Kristina,
skjut inte budbäraren men om jag i mitt fredagstillstånd knappat in rätt så har du 9 min att kapa på din miltid.
Men det verkar som att kvinnoformeln inte är lika genomarbetad om jag förstått Håkan korrekt.
Kristina,
skjut inte budbäraren men om jag i mitt fredagstillstånd knappat in rätt så har du 9 min att kapa på din miltid.
Men det verkar som att kvinnoformeln inte är lika genomarbetad om jag förstått Håkan korrekt.
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 22:05Haha, lovar. Bättre än det jag fick fram i alla fall, dvs 36. 🙂
Redan ditt resultat är otänkbart....
Haha, lovar. Bättre än det jag fick fram i alla fall, dvs 36. 🙂
Redan ditt resultat är otänkbart....
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 22:09LS: Ja så kan det vara men studerar man data så ser man att det ju faktiskt finns ett samband. Behandlar men lite olika data som finns så han på dessa nivåer. Såg igår en artikel där några att gjort samam sak på en mara och kommit till völdigt lika slutsa
LS: Ja så kan det vara men studerar man data så ser man att det ju faktiskt finns ett samband. Behandlar men lite olika data som finns så han på dessa nivåer. Såg igår en artikel där några att gjort samam sak på en mara och kommit till völdigt lika slutsa
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 22:12Thomas, man kan statistiskt förvänta sig hamna plus minus 30 sekunder för män och kvinnor lite större spridnig lite beroende på ålder. Allt under de förutsättningar som formeln ger.
Om man nu inte sysslar med löpträning på "löptränignsvis" kommer man giv
Thomas, man kan statistiskt förvänta sig hamna plus minus 30 sekunder för män och kvinnor lite större spridnig lite beroende på ålder. Allt under de förutsättningar som formeln ger.
Om man nu inte sysslar med löpträning på "löptränignsvis" kommer man giv