Quote from Catharina Brattlin on 27 August 2010, 08:50Jessie, på t ex intervaller stannar jag olika ofta och olika länge, beroende på intervallernas utformning, och hämtar andan. Men, jag vill ju ändå veta hur snabbt varje arbetsdel gick. Inget konstigt med det! Eller hur tänker Du?
Stannar jag, så stannar
Jessie, på t ex intervaller stannar jag olika ofta och olika länge, beroende på intervallernas utformning, och hämtar andan. Men, jag vill ju ändå veta hur snabbt varje arbetsdel gick. Inget konstigt med det! Eller hur tänker Du?
Stannar jag, så stannar
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 08:57Skrev detta i annan tråd. Jag stannar klockan för detta
* då tåget kommer och blockerar vägen
* då folk stoppar en för att fråga om vägen
* då aggressiva hundar springar rätt mot dig
* då skosnöret gått upp (lite overkill)
* har ännu inte hänt men i händ
Skrev detta i annan tråd. Jag stannar klockan för detta
* då tåget kommer och blockerar vägen
* då folk stoppar en för att fråga om vägen
* då aggressiva hundar springar rätt mot dig
* då skosnöret gått upp (lite overkill)
* har ännu inte hänt men i händ
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:03Jag stannar inte för något. (H)
Jag stannar inte för något. (H)
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:37Långa stopp så stänger jag av, inte så mkt konstigare än att cykeldatorn bara mäter när jag rullar. Sedan försöker jag använda lapfunktionen flitigt, och kissar gör jag företrädesvis före och efter passet.
Långa stopp så stänger jag av, inte så mkt konstigare än att cykeldatorn bara mäter när jag rullar. Sedan försöker jag använda lapfunktionen flitigt, och kissar gör jag företrädesvis före och efter passet.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:42Jag stänger oftast av klockan om jag stannar för att tex knyta en sko eller för att vänta vid röd gubbe osv. Däremot så skulle jag inte få för mig att stanna klockan om jag stannar eller börjar gå i en brant uppförsbacke för att jag är trött.
Jag stänger oftast av klockan om jag stannar för att tex knyta en sko eller för att vänta vid röd gubbe osv. Däremot så skulle jag inte få för mig att stanna klockan om jag stannar eller börjar gå i en brant uppförsbacke för att jag är trött.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:55Jag stänger aldrig av. Jag kan alltid analysera tiderna för de specifika delar jag vill i programmet på PC:en efter rundan.
Jag stänger aldrig av. Jag kan alltid analysera tiderna för de specifika delar jag vill i programmet på PC:en efter rundan.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 09:56@Siv. Du får fram totaltid och rörelsetiderna i Garmin connect. Ska kolla upp om det går att få dem på skärmen också.
@Siv. Du får fram totaltid och rörelsetiderna i Garmin connect. Ska kolla upp om det går att få dem på skärmen också.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:00Under inställningar kan du ändra datafälten till att visa "Tid - pågående löpn." så får du totaltiden också.
Under inställningar kan du ändra datafälten till att visa "Tid - pågående löpn." så får du totaltiden också.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:44Gjorde en riktig supervurpa för någon månad sedan och den första åtgärden efter incidenten var inte en "damage control" utan att stänga av klockan (kändes som jag gjorde det innan jag rullat klart).
Gjorde en riktig supervurpa för någon månad sedan och den första åtgärden efter incidenten var inte en "damage control" utan att stänga av klockan (kändes som jag gjorde det innan jag rullat klart).
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 11:03lol 😀
lol 😀