Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 17:31SatsFlow?
SatsFlow?
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 19:38Enklast är kanske är att regga som "Övriga aktiviteter 2 min" och ladda upp en bild
bild:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=ebe8dc63fda74ed9a5dd04c8b17aee12.jpg&Size=
Enklast är kanske är att regga som "Övriga aktiviteter 2 min" och ladda upp en bild
bild:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=ebe8dc63fda74ed9a5dd04c8b17aee12.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 07:26Erik: ja snö på mössan är väldigt avslöjande 🙂
Stefan: Ja det kanske va lite svårt att dölja då 😀
Erik: ja snö på mössan är väldigt avslöjande 🙂
Stefan: Ja det kanske va lite svårt att dölja då 😀
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 08:48Lämna klockan hemma(t+)
Lämna klockan hemma(t+)
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 13:33Petri(t+)
Petri(t+)
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 20:54...
...
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 17:47Först och främst tycker jag det är lite onödigt av trådskaparens träningskompiser att ifrågasätta om man ska stoppa tiden eller inte vid nödbehov i busken. Jag har dessutom gett ett fullt seriöst svar ovan.
Vill därmed be om ursäkt ifall någon känner att
Först och främst tycker jag det är lite onödigt av trådskaparens träningskompiser att ifrågasätta om man ska stoppa tiden eller inte vid nödbehov i busken. Jag har dessutom gett ett fullt seriöst svar ovan.
Vill därmed be om ursäkt ifall någon känner att
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 18:42eller så startar man klockan när man börjar kissa...
Vi skulle kunna ha en separat tråd här på forumet om vem som är mest uthållig;)
eller så startar man klockan när man börjar kissa...
Vi skulle kunna ha en separat tråd här på forumet om vem som är mest uthållig;)
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 19:14Garmin 310xt har stöd för alla ANT+ kissmätare :o)
Garmin 310xt har stöd för alla ANT+ kissmätare :o)
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 14:26Anders kommentaren va fälld med glimten i ögat så ingen fara 🙂
Härligt att du livar upp tråden med lite humör ! (t+) det har ingen dött utav 🙂Petri att lämna klockan hemma är underskattat det borde man göra oftare!
Anders kommentaren va fälld med glimten i ögat så ingen fara 🙂
Härligt att du livar upp tråden med lite humör ! (t+) det har ingen dött utav 🙂
Petri att lämna klockan hemma är underskattat det borde man göra oftare!