Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag stänger inte av klockan. Jag kan möjligtvis trycka på "lap" för att få en ny etapp och sen trycka på den igen när jag är klar. Då kan jag ju även ha koll på hur snabbt jag kissade...

@Daniel. Med Garmin 405 får jag både nettotid och bruttotid, i alla fall när jag går in på Garmin Connect på webben. Jag kör med autostopp (dvs. i praktiken vid rödljus). Loggar nettotiden.

Att det finns en funktion iGarminen som gör att klockan stannar automatiskt vid stopp viste jag inte om.

Stefan: tråkigt med din vurpa. men kul att du sträckte dig åt klockan direkt =) annars brukar ju förstå grejjern man gör efter en vupa va att man ko

Tack för tipsen! Har inte använt GC tidigare men redan efter en första titt verkar det bättre än TC. Kul att även få se aktiv + stillastående tid :).

Bra gjort där Stefan. Nästa gång jag rullar ska jag också slå av klockan manuellt, autopaus fungerar j

Och när man har konstaterat att ingen såg vurpan så borstar man bort alla bevis från kläderna (glöm inte snön på mössan, mycket avslöjande). 😉

Äsch, kisspaus = vila = att man orkar mera resterade sträcka. FUSK 😀

Gick på pumpen i början av 10km -spåret i Rinkebyskogen vid Enebybergs IP. Efter att ha plockat upp vattenflaskor, solglasögon m m som låg utspridda lite varstans konstaterade jag att bevisen för vurpan var rejält synliga. Båda knäna var rejält blodiga.

Och jag som så länge trott jag var den enda i världen som behövt ta kisspaus ibland! 😀

Jag stänger inte av någon klocka - har ännu inte skaffat mig någon fin klocka utan kör med vanlig analog klocka. Jag kastar ett öga på den när jag ger mig ut bland bu

Men hur ska man regga på FB om man glömmer stoppa tidtagningen? "Övrigt 2 min" eller "Styrka - Knäböj" 😉

Body Pump.