Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 20:06Suck...davad, pröva motionera lite du också istället för att sitta på funbeat o spela dum
"Sprang nämligen alltid på max när jag var mindre, men då var det uteslutande 2,5km. Därför jag inte fick problem då antar jag."
Suck...davad, pröva motionera lite du också istället för att sitta på funbeat o spela dum
"Sprang nämligen alltid på max när jag var mindre, men då var det uteslutande 2,5km. Därför jag inte fick problem då antar jag."
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 20:08Välkommen på ett cykelpass.
Välkommen på ett cykelpass.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 20:11Har ingen bra cykel och föredrar löpning tack
Har ingen bra cykel och föredrar löpning tack
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 20:16Jag tror inte att cykeln spelar så stor roll med tanke på att du är så mycket yngre.
Jag tror inte att cykeln spelar så stor roll med tanke på att du är så mycket yngre.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 20:20Springa ifrån en på cykel tror jag knappast. Om du kör på enhjuling kanske...
Springa ifrån en på cykel tror jag knappast. Om du kör på enhjuling kanske...
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 20:22Men jag ska ju pröva att motionera lite också...
Men jag ska ju pröva att motionera lite också...
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 20:28"Välkommen på ett cykelpass. "
Jag skulle vilja hänga med på ett pass.
"Välkommen på ett cykelpass. "
Jag skulle vilja hänga med på ett pass.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 20:30Som David aldrig tröttnar på att påpeka är träning träning och tävling är tävling. Ett hårt träningspass kan vara så mycket annat än att köra sin vanliga runda så fort man kan. Att Haile springer tre fartpass i veckan betyder inte att han försöker slå sit
Som David aldrig tröttnar på att påpeka är träning träning och tävling är tävling. Ett hårt träningspass kan vara så mycket annat än att köra sin vanliga runda så fort man kan. Att Haile springer tre fartpass i veckan betyder inte att han försöker slå sit
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 20:37Det är bara att höra av sig när du är i krokarna.
Det är bara att höra av sig när du är i krokarna.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 08:48Jag tycker att ditt upplägg för träning är bra Thomas. Springer du bara 3 ggr i veckan kan du maxa varje gång, det är i mitt tycke det effektivaste sättet att bli bättre på. Jag tränade alltid så tills för några år sedan, nu tränar jag mera tid med lägre
Jag tycker att ditt upplägg för träning är bra Thomas. Springer du bara 3 ggr i veckan kan du maxa varje gång, det är i mitt tycke det effektivaste sättet att bli bättre på. Jag tränade alltid så tills för några år sedan, nu tränar jag mera tid med lägre