Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUltravasan 23 augusti
You need to log in to create posts and topics.

Ge mig inga fler tokiga idéer 😉

Om jag ställa upp tänker jag tälta i Sälen före loppet. Jag kan ändå inte sova bra före lopp.

ja vet inte ja, 9 mil i lätt nedförsbacke/platt i princip hela loppet samt en massa myrar...låter inte sådär överdrivet spännande, då låter ju bergsultrorna betydligt mer upplevelserika och värda, faktiskt.Deras trailer när de försöker få loppet att verka

Hmmm allt som inte är asfalt eller bana är tufft..... 🙂

Vore intressant att få veta om det går att ändra namn. Kanske står men jag hittade inget. Dvs ska man anmäla sig för att vara säker eller ska man chansa och se dels hur året ser ut och hur kroppen mår (kanske man kan utnyttja startklar annars). Synd att m

Tror Vasaloppet har en rätt generös namnbytning. ett par hundra lappar eller så. Det gäller alltså skid Vasan. Men borde vara samma här.

Daniel, vi är flera som sprungit Vasastafetten som inte känner igen oss i " lätt nedförsbacke/platt". Startsträckan med 4km lång slakmota och 5:e sträckan med Lundbäcksbackarna. Välkommen att prova och sedan får du skriva om a walk in the park.

Kan bara hålla med de tidigare om att 1350kr är DYRT för denna typ av lopp. Ultravasan går samma dag som Vasastaffetten så det borde inte innebära så stora extra kostnader för arrangörerna (och jag tycker att arrangörernas kostnader bör beaktas). Jag skal

Till er som springer den här sortens lopp. Jag har bara sprungit mara och Lidingö. När ni tränar för så här långa lopp hur långa långpass kör då eller är det mest mängden som ni drar upp?

f ö tyckte inte jag när jag åkte vasaloppet att det var helt flakt

Det verkar vara väldigt individuellt hur mycket och långt man tränar. En del kör fem mil i veckan, andra kör 15.