Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 22:33Mitt första pass ramlade in idag. Funkade hur bra som helst. (t+)
Stöttar gärna med ett premium medlemskap om det fortsätter såhär. Keep up the good work 🙂
Mitt första pass ramlade in idag. Funkade hur bra som helst. (t+)
Stöttar gärna med ett premium medlemskap om det fortsätter såhär. Keep up the good work 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 22:59Visste inte att jag var med som beta testare, då jag bara hade kommenterat en gång 🙂 men men nu när jag ändå är det kan jag säga att mitt senaste pass (innebandy) som jag kör som Other på klockan kom in som Jogging, hade varit bättre om den skrivits in
Visste inte att jag var med som beta testare, då jag bara hade kommenterat en gång 🙂 men men nu när jag ändå är det kan jag säga att mitt senaste pass (innebandy) som jag kör som Other på klockan kom in som Jogging, hade varit bättre om den skrivits in
Quote from Funbeat user on 6 February 2015, 13:41Jag har kört lite löpning som registrerats med min Garmin 220 idag mellan ca 11.00-12.00 och klockan synkade automatiskt till telefon och vidare till Garmin connect, det passet har ännu inte dykt upp i någon lista i import fliken trots att jag klickat på
Jag har kört lite löpning som registrerats med min Garmin 220 idag mellan ca 11.00-12.00 och klockan synkade automatiskt till telefon och vidare till Garmin connect, det passet har ännu inte dykt upp i någon lista i import fliken trots att jag klickat på
Quote from Funbeat user on 6 February 2015, 14:03@Kalle:
Ditt pass har lästs in och ligger och väntar på att du ska "klicka in det" till FunBeat. Det lästes in kl 11:56. Men det händer alltså inget när du klickar på hämta-knappen?
@Kalle:
Ditt pass har lästs in och ligger och väntar på att du ska "klicka in det" till FunBeat. Det lästes in kl 11:56. Men det händer alltså inget när du klickar på hämta-knappen?
Quote from Funbeat user on 6 February 2015, 14:05@Kalle:
Hmm. Jag gissar att vi får fila lite på pedagogiken. Du klickar på "Uppdatera listan", vilket är rimligt. Men du måste först klicka på "Starta hämtning", innan något visas i listan.
@Kalle:
Hmm. Jag gissar att vi får fila lite på pedagogiken. Du klickar på "Uppdatera listan", vilket är rimligt. Men du måste först klicka på "Starta hämtning", innan något visas i listan.
Quote from Funbeat user on 6 February 2015, 16:39@Michael:
Tycker du gör ett bra jobb o va spelar en timme hit eller dit för roll 😉
Nu ner o svettas lite så jag får fler filer att ladda upp o granska resultatet av (H)Bra jobbat M och bättre blir det (t+)
@Michael:
Tycker du gör ett bra jobb o va spelar en timme hit eller dit för roll 😉
Nu ner o svettas lite så jag får fler filer att ladda upp o granska resultatet av (H)
Bra jobbat M och bättre blir det (t+)
Quote from Funbeat user on 6 February 2015, 21:55Blev dubbelpostning
Blev dubbelpostning
Quote from Funbeat user on 6 February 2015, 21:55Ok, ja då fungerade det ju såklart, jag trodde att man uppdaterade listan för att sen välja vad man ville hämta, passet dök upp för behandling som det skulle när jag gjorde rätt.
Ok, ja då fungerade det ju såklart, jag trodde att man uppdaterade listan för att sen välja vad man ville hämta, passet dök upp för behandling som det skulle när jag gjorde rätt.
Quote from Funbeat user on 7 February 2015, 07:21Importen verkar inte gilla mina cykelpass. De går in som Övriga aktiviteter. Får inte med medelkadens, snittpuls eller kraftdata (som verkar funka för vissa?). Idag verkar det som allt gick snett, då inte ens hastighet eller pulsgraferna kan visas.
Importen verkar inte gilla mina cykelpass. De går in som Övriga aktiviteter. Får inte med medelkadens, snittpuls eller kraftdata (som verkar funka för vissa?). Idag verkar det som allt gick snett, då inte ens hastighet eller pulsgraferna kan visas.
Quote from Funbeat user on 7 February 2015, 08:06Hej
Har gjort en uppladdning i GC men ser ingenting, har läst alla kommentarer och gjort så som det är beskrivet.verkar som "kopplingen" inte fungerat som det ska eller ska jag göra något framgår inte tydligt men tokar som det är automatiskt när uppladdni
Hej
Har gjort en uppladdning i GC men ser ingenting, har läst alla kommentarer och gjort så som det är beskrivet.verkar som "kopplingen" inte fungerat som det ska eller ska jag göra något framgår inte tydligt men tokar som det är automatiskt när uppladdni