Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 09:17Det är tyvärr väldigt oklart. Första beskedet var att det skulle ta max en halvtimme. Men under utvecklingsperioden tog det ofta flera timmar och ibland kom det inget alls. Garmins support sa då att de hade problem med just den biten, men att det skulle v
Det är tyvärr väldigt oklart. Första beskedet var att det skulle ta max en halvtimme. Men under utvecklingsperioden tog det ofta flera timmar och ibland kom det inget alls. Garmins support sa då att de hade problem med just den biten, men att det skulle v
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 09:18..jag har inte fått in gamla pass som gjordes strax innan jag kopplade ihop kontona. Tror jag. Importerade ju dem manuellt, så det kan ha varit de som dök upp nyss, efter flera dagar.
Å andra sidan, Michael, så verkar det ligga ~10 pass som ej är importe
..jag har inte fått in gamla pass som gjordes strax innan jag kopplade ihop kontona. Tror jag. Importerade ju dem manuellt, så det kan ha varit de som dök upp nyss, efter flera dagar.
Å andra sidan, Michael, så verkar det ligga ~10 pass som ej är importe
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 09:56Ok! kollar med GC suopporten annars laddar jag in det manuellt. det gäller ju bara ett pass så spelar ingen roll.
Testpasset funkade ju kanon så Riktigt bra Jobbat!
Ok! kollar med GC suopporten annars laddar jag in det manuellt. det gäller ju bara ett pass så spelar ingen roll.
Testpasset funkade ju kanon så Riktigt bra Jobbat!
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 10:12@Niklas
Alla pass sparas i importhistoriken, även de som inte hämtas hela vägen in till FunBeat. Detta görs för dubblettkontroll. Om Garmin skulle få för sig att skicka samma pass igen har jag därmed koll på att detta pass inte ska importeras igen. Detta
@Niklas
Alla pass sparas i importhistoriken, även de som inte hämtas hela vägen in till FunBeat. Detta görs för dubblettkontroll. Om Garmin skulle få för sig att skicka samma pass igen har jag därmed koll på att detta pass inte ska importeras igen. Detta
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 10:16Har nu kört ett par pass och det fungerar än så länge precis som det skall. Mycket bra jobbat! (t+)
Har nu kört ett par pass och det fungerar än så länge precis som det skall. Mycket bra jobbat! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 12:31@Michael,
Lika bra svar som vanligt! Gött.
Då är det bara de andra buggarna kvar. 😉/n
@Michael,
Lika bra svar som vanligt! Gött.
Då är det bara de andra buggarna kvar. 😉
/n
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 13:20För bättre överblick har jag skapat en separat tråd med enbart buggar.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=4413
För bättre överblick har jag skapat en separat tråd med enbart buggar.
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 14:23Funderar över "@@ActivityLink". Jag har lagt till denna som en automatisk kommentar, men det händer inte ett jota. Bugg? eller bara inte implementerat? eller är det bara tänkt att synas i importfönstret? Är m.a.o. inte riktigt med på vad den är till för.
Funderar över "@@ActivityLink". Jag har lagt till denna som en automatisk kommentar, men det händer inte ett jota. Bugg? eller bara inte implementerat? eller är det bara tänkt att synas i importfönstret? Är m.a.o. inte riktigt med på vad den är till för.
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 15:26ActivityLink är en kopia från MovesCount-importen. Den kom med av bara farten men är eventuellt inte helt implementerad. Jag kollar.
Tanken är att man ska få en länk i sin träningskommentar på FunBeat. Länken pekar till originalpasset på Garmin Connect.
ActivityLink är en kopia från MovesCount-importen. Den kom med av bara farten men är eventuellt inte helt implementerad. Jag kollar.
Tanken är att man ska få en länk i sin träningskommentar på FunBeat. Länken pekar till originalpasset på Garmin Connect.
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 15:28Nu är några av buggarna fixade. Se bugglistan.
Nu är några av buggarna fixade. Se bugglistan.