Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 21:54Specifik inställning av kartans tillgänglighet finns under inställningar, men dessa är bara tillgängliga för premiummedlemmar. Den inställning man gör där gäller för alla importerade pass med karta.
Specifik inställning av kartans tillgänglighet finns under inställningar, men dessa är bara tillgängliga för premiummedlemmar. Den inställning man gör där gäller för alla importerade pass med karta.
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 21:57Jag är premiummedlem och hittar inte den inställningen under "vad andra får se"? Eller tittar jag på fel ställe?
Jag är premiummedlem och hittar inte den inställningen under "vad andra får se"? Eller tittar jag på fel ställe?
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 21:58Inne på import-fliken finns en knapp som heter inställningar. Det är alltså importinställningar som är specifika för just Garmin Connect-importen.
Inne på import-fliken finns en knapp som heter inställningar. Det är alltså importinställningar som är specifika för just Garmin Connect-importen.
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 22:02Aha!! DÄR! 🙂
Det var ju jättebra! 🙂
Aha!! DÄR! 🙂
Det var ju jättebra! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 22:03Grymt!! Stort tack! Blev genast premium-medlem (borde blivit tidigare, sorry!) Fantastiskt jobb ni gör!
Blir kul att se hur det funkar efter morgondagens pass!
Grymt!! Stort tack! Blev genast premium-medlem (borde blivit tidigare, sorry!) Fantastiskt jobb ni gör!
Blir kul att se hur det funkar efter morgondagens pass!
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 23:32Försökt med ett löppass nu och passet syns i listan över "Senaste hämtningarna" men det syns inte i min kalender här på funbeat.
Försökt med ett löppass nu och passet syns i listan över "Senaste hämtningarna" men det syns inte i min kalender här på funbeat.
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 23:41@Mattias T:
Det ligger ett pass på "vänt" i importkön pga något problem. Detta pass kommer från en TCX-fil med Garmin-id 689398624, är det ditt?Jag tittar vidare på det imorgon.
@Mattias T:
Det ligger ett pass på "vänt" i importkön pga något problem. Detta pass kommer från en TCX-fil med Garmin-id 689398624, är det ditt?
Jag tittar vidare på det imorgon.
Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 00:07@Michael S
Ja, det är det passet.
@Michael S
Ja, det är det passet.
Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 08:36Mattias, kan du maila mig din originalfil? (michael@funbeat.se)
Den fil jag har fått in från Garmin ser inte ut som den ska. Något måste ha hänt på vägen.
Mattias, kan du maila mig din originalfil? (michael@funbeat.se)
Den fil jag har fått in från Garmin ser inte ut som den ska. Något måste ha hänt på vägen.
Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 10:22@Mattias:
Jag har hittat problemet, men hinner tyvärr inte lösa det idag. Nya tag imorrn. Din fil ligger fortfarande och väntar i kön och kommer att släppas igenom så fort jag har fixat felet.
@Mattias:
Jag har hittat problemet, men hinner tyvärr inte lösa det idag. Nya tag imorrn. Din fil ligger fortfarande och väntar i kön och kommer att släppas igenom så fort jag har fixat felet.