Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Specifik inställning av kartans tillgänglighet finns under inställningar, men dessa är bara tillgängliga för premiummedlemmar. Den inställning man gör där gäller för alla importerade pass med karta.

Jag är premiummedlem och hittar inte den inställningen under "vad andra får se"? Eller tittar jag på fel ställe?

Inne på import-fliken finns en knapp som heter inställningar. Det är alltså importinställningar som är specifika för just Garmin Connect-importen.

Aha!! DÄR! 🙂
Det var ju jättebra! 🙂

Grymt!! Stort tack! Blev genast premium-medlem (borde blivit tidigare, sorry!) Fantastiskt jobb ni gör!
Blir kul att se hur det funkar efter morgondagens pass!

Försökt med ett löppass nu och passet syns i listan över "Senaste hämtningarna" men det syns inte i min kalender här på funbeat.

@Mattias T:
Det ligger ett pass på "vänt" i importkön pga något problem. Detta pass kommer från en TCX-fil med Garmin-id 689398624, är det ditt?

Jag tittar vidare på det imorgon.

@Michael S
Ja, det är det passet.

Mattias, kan du maila mig din originalfil? (michael@funbeat.se)
Den fil jag har fått in från Garmin ser inte ut som den ska. Något måste ha hänt på vägen.

@Mattias:
Jag har hittat problemet, men hinner tyvärr inte lösa det idag. Nya tag imorrn. Din fil ligger fortfarande och väntar i kön och kommer att släppas igenom så fort jag har fixat felet.