Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 19:49Första importen från Garmin Connect idag. Fungerade perfekt!
Första importen från Garmin Connect idag. Fungerade perfekt!
Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 19:52Det har fungerat perfekt idag, både löpningen och styrketräningen synkades in precis som de skulle med rätt typ av träning vald och allt. (t+)
Det har fungerat perfekt idag, både löpningen och styrketräningen synkades in precis som de skulle med rätt typ av träning vald och allt. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 20:32Funkade perfekt! Inte minst supernöjd med den automatiska överföringen! Sjukt värt att vara premium för det.
Funkade perfekt! Inte minst supernöjd med den automatiska överföringen! Sjukt värt att vara premium för det.
Quote from j sollerman on 4 February 2015, 20:41Gjorde första överföringen idag. Funkade 100%! Nu har jag ändrat inställningar så att nästa gång förs det över automatiskt.
Tack för att ni utveckalar funbeat!
Gjorde första överföringen idag. Funkade 100%! Nu har jag ändrat inställningar så att nästa gång förs det över automatiskt.
Tack för att ni utveckalar funbeat!
Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 22:00Jag har problem att koppla mitt FB konto mot GC.Har provat på två olika datorer och en iPad,men mitt användarnamn och lösenord på GC funkar inte.Har dubbelkollat att de är korrekta genom att logga in på GC.Nån annan med samma problem?
Jag har problem att koppla mitt FB konto mot GC.Har provat på två olika datorer och en iPad,men mitt användarnamn och lösenord på GC funkar inte.Har dubbelkollat att de är korrekta genom att logga in på GC.Nån annan med samma problem?
Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 22:22Prova att först logga in på GC med samma browser som du kör FunBeat (men på en annan flik). När du sen kopplar från FunBeat ska du inte behövs logga in, utan bara klicka på Allow-knappen.
Jag har noterat att GC- inloggningen har "mixed content", alltså
Prova att först logga in på GC med samma browser som du kör FunBeat (men på en annan flik). När du sen kopplar från FunBeat ska du inte behövs logga in, utan bara klicka på Allow-knappen.
Jag har noterat att GC- inloggningen har "mixed content", alltså
Quote from Funbeat user on 4 February 2015, 22:34Jag får inte med watten in som en graf när jag importerar. Den finns med på garmin connect så den finns med i rådatan.
Jag får inte med watten in som en graf när jag importerar. Den finns med på garmin connect så den finns med i rådatan.
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 00:29Finns ett svar på din fråga tidigare i tråden David.
"Graferna på funbeat visas av en helt annan modul. Den kommer förmodligen inte utvecklas närmaste tiden. Men vi har lite idéer kring denna som vi skulle vilja få tid med någon gång. "
Finns ett svar på din fråga tidigare i tråden David.
"Graferna på funbeat visas av en helt annan modul. Den kommer förmodligen inte utvecklas närmaste tiden. Men vi har lite idéer kring denna som vi skulle vilja få tid med någon gång. "
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 05:40Michael:funkade fint med ditt förslag.Var inloggad på på GC på en annan flik och då dök "allow"-knappen upp i FB.
Michael:funkade fint med ditt förslag.Var inloggad på på GC på en annan flik och då dök "allow"-knappen upp i FB.
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 08:55Hur länge tar det innan passet från GC dyker upp. gjorde ett test lopp på 5 sek som kom in direkt. men väntar fortfarande på det som jag laddade upp innan jag kopplade samman kontona. såg i tidigare tråd att det skall komma med som historik. men det dyker
Hur länge tar det innan passet från GC dyker upp. gjorde ett test lopp på 5 sek som kom in direkt. men väntar fortfarande på det som jag laddade upp innan jag kopplade samman kontona. såg i tidigare tråd att det skall komma med som historik. men det dyker