Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 15:39@Mattias T
Din TCX-fil borde ha blivit släppt från kön nu.
@Mattias T
Din TCX-fil borde ha blivit släppt från kön nu.
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 16:20@Michael
Min TCX- fil har kommit igenom nu men det redovisas som 0 minuter i min kalender och redovisningen av grafer, karta och övrig data saknas.
Dock återfinns passets tid korrekt under "Intervaller och varvtider", men där saknas data för "Sträcka,
@Michael
Min TCX- fil har kommit igenom nu men det redovisas som 0 minuter i min kalender och redovisningen av grafer, karta och övrig data saknas.
Dock återfinns passets tid korrekt under "Intervaller och varvtider", men där saknas data för "Sträcka,
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 16:21Hmm, det gick alltså inte så värst bra.. Jag kollar vidare.
Hmm, det gick alltså inte så värst bra.. Jag kollar vidare.
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 18:57Va kul att jag vid min första automagiska import inte behöver skriva i bugg-tråden 🙂
Löpbandspass med en fr920xt med inparad fotenhet var källan.
(t+)Edit: en liten grej visade sig dock fel vid närmare granskning, tidpunkten är 17:01 men borde vara 18
Va kul att jag vid min första automagiska import inte behöver skriva i bugg-tråden 🙂
Löpbandspass med en fr920xt med inparad fotenhet var källan.
(t+)
Edit: en liten grej visade sig dock fel vid närmare granskning, tidpunkten är 17:01 men borde vara 18
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 19:13Ah det stämmer, det ser jag nu. Alla pass är en timme fel, som om Daylight savings time inte ställts in korrekt eller något?
14:05 gav jag mig ut men i Funbeat står det 13:05 på dagens pass t ex.
Ah det stämmer, det ser jag nu. Alla pass är en timme fel, som om Daylight savings time inte ställts in korrekt eller något?
14:05 gav jag mig ut men i Funbeat står det 13:05 på dagens pass t ex.
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 21:07Funkar fint med överföring. Hade ändrat i GC till längdskidor, men FB lade in running.
passet i klockan är running då jag inte lyckats ändra detta i min forerunner 220.
kan det vara så att överförningen plockar rådata som kommer från klockan oavsett om
Funkar fint med överföring. Hade ändrat i GC till längdskidor, men FB lade in running.
passet i klockan är running då jag inte lyckats ändra detta i min forerunner 220.
kan det vara så att överförningen plockar rådata som kommer från klockan oavsett om
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 21:11Kanske skulle vi gå över till att mäta tiden med Swatch egen "Internettid", mitt pass ägde då rum @750 beats o problemet vore löst 😉
Kanske skulle vi gå över till att mäta tiden med Swatch egen "Internettid", mitt pass ägde då rum @750 beats o problemet vore löst 😉
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 21:38@Robert
Garmin skickar originalfilen som kommer från klockan, dvs ändringar som görs på GC kan vi inte få tag på.@Mikael
Bra idé. Nåt skulle behöva göras åt det här tidsträsket. Det jag har att förhålla mig till är följande zoner:
1. Där FunBeats "stora
@Robert
Garmin skickar originalfilen som kommer från klockan, dvs ändringar som görs på GC kan vi inte få tag på.
@Mikael
Bra idé. Nåt skulle behöva göras åt det här tidsträsket. Det jag har att förhålla mig till är följande zoner:
1. Där FunBeats "stora
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 21:51Vet inte om jag missat något, men dagens simpass hämtas inte. "Cykelpass" och "löpbandspass" har hämtats, men "bassängsimning" verkar inte dyka upp.
Vet inte om jag missat något, men dagens simpass hämtas inte. "Cykelpass" och "löpbandspass" har hämtats, men "bassängsimning" verkar inte dyka upp.
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 21:55Okej, tar raskt tillbaka det där. Verkade bara vara någon slags förskjutning? När jag slog på hämta automatiskt och kollade någon minut senare så dök passet upp i listan (gjorde inte det när jag valde uppdatera först) och var hämtat.
Okej, tar raskt tillbaka det där. Verkade bara vara någon slags förskjutning? När jag slog på hämta automatiskt och kollade någon minut senare så dök passet upp i listan (gjorde inte det när jag valde uppdatera först) och var hämtat.