Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 23:33Men det är ett jäkla bra svepskäl för att möla bakverk! 😉
Men det är ett jäkla bra svepskäl för att möla bakverk! 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 23:41Ja, fanns det något jag kunde hålla med om i ursprunsinlägget så var det problemet med energiintaget.
Är man s.k ultralöpare så har man ju kanonläge för viktnedgång, men då får man ju INTE STANNA VID VARJE FIK OCK ÄTA SEMLA 🙂
Bryr man sig inte om vikte
Ja, fanns det något jag kunde hålla med om i ursprunsinlägget så var det problemet med energiintaget.
Är man s.k ultralöpare så har man ju kanonläge för viktnedgång, men då får man ju INTE STANNA VID VARJE FIK OCK ÄTA SEMLA 🙂
Bryr man sig inte om vikte
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 23:58Jag har liksom hoppat över tanken på att följa med på officiella träningsturer som har marknadsförts som sociala happenings. Att tanken inte fastnat är mycket beroende på att jag inte har lust att stanna vid varje fik som verkar vara en grundbult i dessa
Jag har liksom hoppat över tanken på att följa med på officiella träningsturer som har marknadsförts som sociala happenings. Att tanken inte fastnat är mycket beroende på att jag inte har lust att stanna vid varje fik som verkar vara en grundbult i dessa
Quote from Catharina Brattlin on 31 December 2011, 00:03Frida, varför springer Du på koffeintabletter?
Frida, varför springer Du på koffeintabletter?
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 00:25Naturligt smala är ofta som småfåglar vid ett fågelbord. Sitter aldrig stilla. Naturligt tjocka har mer ett rörelsemönster som liknar en and.
Naturligt smala är ofta som småfåglar vid ett fågelbord. Sitter aldrig stilla. Naturligt tjocka har mer ett rörelsemönster som liknar en and.
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 00:43Nu blir jag väl slaktad men...
Det verkar faktiskt finnas en del personer som inte går upp oavsett hur mycket de äter. Antagligen har de en perfekt insulinbalans som aldrig rubbas. Min man är en sådan. Han var med på ett löparläger där de gjorde lite all
Nu blir jag väl slaktad men...
Det verkar faktiskt finnas en del personer som inte går upp oavsett hur mycket de äter. Antagligen har de en perfekt insulinbalans som aldrig rubbas. Min man är en sådan. Han var med på ett löparläger där de gjorde lite all
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 00:53Bra rutet Fredrika! Självklart måste jag genast säga emot:
Alla som är snabbare är inte nödvändigvis snyggare!!
Man KAN vara både snygg och smal och snabb, precis som man kan vara snygg, tjock och långsam. Och alla andra kombinationer.Själv är jag tjo
Bra rutet Fredrika! Självklart måste jag genast säga emot:
Alla som är snabbare är inte nödvändigvis snyggare!!
Man KAN vara både snygg och smal och snabb, precis som man kan vara snygg, tjock och långsam. Och alla andra kombinationer.
Själv är jag tjo
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 00:55Flindra: "en Aladdinask om dagen i två veckor" - isses, det var väl inget. Vad sägs om samma mängd i 30 år? 😀
Flindra: "en Aladdinask om dagen i två veckor" - isses, det var väl inget. Vad sägs om samma mängd i 30 år? 😀
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 01:04Lena - Haha, jag förstår vad du menar. 🙂
Jag kan frossa en hel del sötsaker och det är anledningen till att jag fortfarande dras med cirka sju kilo för mycket. Värst var det under första graviditeten då jag gick upp ett kilo i veckan i 40 veckor. Jag
Lena - Haha, jag förstår vad du menar. 🙂
Jag kan frossa en hel del sötsaker och det är anledningen till att jag fortfarande dras med cirka sju kilo för mycket. Värst var det under första graviditeten då jag gick upp ett kilo i veckan i 40 veckor. Jag
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 09:44Jag måste bara göra ett inlägg ang er som påstår att naturligt smala har ett överaktivt rörelsemönster som skulle förklara vikten.
Det stämmer inte!
Min erfarenhet som naturligt smal (alltid fått höra: "du borde äta mer, varför är du så mager?, etc etc"
Jag måste bara göra ett inlägg ang er som påstår att naturligt smala har ett överaktivt rörelsemönster som skulle förklara vikten.
Det stämmer inte!
Min erfarenhet som naturligt smal (alltid fått höra: "du borde äta mer, varför är du så mager?, etc etc"