Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad behöver jag träna?
You need to log in to create posts and topics.

Christer, ja när Rubin springer bakom en och manar på "keep up the pace" då vågar man inte göra annat 🙂

Dags att ta i!

Jo Leffe, men även det tävlingsmoment som uppstår av att en grupp på 5-10 personer som har ung. samma kapacitet försöker hålla en bra fart på 4:e, 5:e och även 6:e intervallen är fostrande!

Christer, än värre är det om de i gruppen är lite vassare. Jag har vallat med Ellinor och Roger och då behövde inte Rubin säga något alls 🙂

Sylvia bor ju där det inte direkt dräller av löpargrupper om jag förstått rätt. Det går att fostra sig till kräkpass solokvist också - man får bli lite förbannad, stoppa näsan i vädret och intala sig att man är snabb som blixten och totalt odödlig. 🙂

Det är du det Kristina, men det är väldigt olika. Jag tycker jag är ganska bra på det också men upptäcker varje gång att då någon ropar: Bara 200 meter kvar, fortsätt, fortsätt osv osv så går det snabbare för mig också! Sylvia, du kanske kunde hitta någon

Jag tänkte inte på mig Christer, jag försökte peppa Sylvia som jag vet har efterlyst träningskompisar tidigare. 🙂

Edit: För övrigt håller jag med om att träningskompisar är kanon. Slut Edit.

Inte varit med på Stigmännens träningar i Karlshamn, men att de håller i en väldigt välbesökt träning på tisdagar vet jag med säkerhet.

För mer info kolla: http://www.stigmannen.se/

Det går förstås att springa intervaller på egen hand och den "plåga" många talar om är för stunden och övergår i skön tillfredsställelse efter genomfört pass.

Själv kompletterar jag gruppträningen med ett eget intervallpass i veckan på löpband så här års

Ja dom är härligt jobbiga och härligt roliga Micke, dom däringa backpassen. 🙂