Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad behöver jag träna?
You need to log in to create posts and topics.

Oj!! Vilket engagemang! Tack alla! (L)

Eftersom jag har jobbat sen halv sju imorse och strax ska bege mig till ett utvecklingssamtal med yngste sonen får jag återkoppla till Er ikväll. Mycket matnyttigt att läsa igenom. 🙂

Tack än en gång!

Jag tänker; vi gör oss mindre än vi är! Du är ju den som kan nästan allt! Du gav mig bra råd om intervaller och backar när jag frågade om det inför Göteborgsvarvet - jag tog i - men var arg på både dig och Tomas VR men det hjälpte!!! Tack!

Sen vet jag a

Nu så...

Några allmänna kommentarer först bara:

Vad gäller min snittpuls under nämnda lopp är det där jag hamnar när jag springer en halvmara "lätt och ledigt". Det snittet är ingen jobbig puls för mig och så har det varit sen begynnelsen. Sista 100 met

"När det gäller att peppa sig själv på intervaller genom ilska och "bli förbannad" är jag dessvärre inte den typen som blir förbannad. Jag tror på dialog och kommunikation och då behövs ingen ilska."

Så bra, då har du ju ett redskap som fungerar på dig.

Du menar att jag ska snacka med mig själv?? 😀

Nä, ilska funkar inte på mig alls. Tyvärr.

Vad gäller den sista frågan om spridning på tävlingsdistanser så är det något jag behövt tackla sedan länge. Jag springer tävlingar från 10 km och upp till 48 timmar. Man får ju välja sina gracer och jag fokuserar på det övre registret, alltså 100 km och

Jag kan säkert reta upp dig.

Prova, det kanske funkar? 😀

Under dagens backpass var det tur att ingen hörde mina tankar emellanåt.... J-a backj-vel mig ska du inte knäcka, spring slöa kä--ing, nu j-vlar ska jag upp etc etc. Och sedan det belåtna "haha" jag vann. 🙂 Inte så tokig sp

Mikael, hur tänker Du då? Om jag nu först ska fokusera på Skövde (ska Du dit?) i mars - vad behöver jag då? T ex.

David, Du retar inte upp mig. Du gör mig besviken med Dina ovidkommande kommentarer, som den Du precis rapade upp. Bättre hjälp kan Du ge äv

Om Skövde 6-timmars är nästa tävling så är det ju eoner av tid fram tills dess. Träna varierat. Blanda fartpass, intervaller och långsamma långpass. Om du siktar på att komma, säg 55 km, så försök jacka upp dig till en veckodos på 55 km.

Jag slår gärna e