Quote from Catharina Brattlin on 21 November 2012, 20:33Borgskalan stämmer väldigt dåligt på mig av någon anledning. Jag vet faktiskt inte varför.
17=Mycket ansträngande motsvarar ju min snittpuls på halvmaran och så där värst jobbigt tyckte jag inte att det var. Jag måste komma upp mycket nära 180 och över f
Borgskalan stämmer väldigt dåligt på mig av någon anledning. Jag vet faktiskt inte varför.
17=Mycket ansträngande motsvarar ju min snittpuls på halvmaran och så där värst jobbigt tyckte jag inte att det var. Jag måste komma upp mycket nära 180 och över f
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 20:33Ja, det var inte riktat primärt till dig Mackan. Jag har också avverkat två pass idag.
Ja, det var inte riktat primärt till dig Mackan. Jag har också avverkat två pass idag.
Quote from Jonny Persson on 21 November 2012, 20:36Jag vet Micke. Kunde bara inte hålla mig. 🙂
Jag vet Micke. Kunde bara inte hålla mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 20:37Sylvia, när jag använder borgskalan refererar jag inte till puls. Utan "Mycket ansträngande" motsvarar "Mycket ansträngande" 😀
Sylvia, när jag använder borgskalan refererar jag inte till puls. Utan "Mycket ansträngande" motsvarar "Mycket ansträngande" 😀
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 20:43Jag har inte sprungit idag och har det inte inplanerat i heller.
Däremot tyckte jag att Sylvia åtminsone kunde få något inlägg som svarade på hennes fråga även om det inte var millimeter precision i svaret.Borgskalan är säkert skitbra men det ger inte m
Jag har inte sprungit idag och har det inte inplanerat i heller.
Däremot tyckte jag att Sylvia åtminsone kunde få något inlägg som svarade på hennes fråga även om det inte var millimeter precision i svaret.
Borgskalan är säkert skitbra men det ger inte m
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 20:47Det gäller att ta i så man spyr för att veta gränserna.
Det gäller att ta i så man spyr för att veta gränserna.
Quote from Catharina Brattlin on 21 November 2012, 20:56Jag har sprungit idag. Intervaller. 😉
Jo, så gör jag också Oskar. Skattar ansträngningen och uppger den oavsett puls. Men sett till att det är tänkt att Borgskalan ska stämma någorlunda överens med pulsen så funkar den dåligt.
Tack än en gång Tomas. Bå
Jag har sprungit idag. Intervaller. 😉
Jo, så gör jag också Oskar. Skattar ansträngningen och uppger den oavsett puls. Men sett till att det är tänkt att Borgskalan ska stämma någorlunda överens med pulsen så funkar den dåligt.
Tack än en gång Tomas. Bå
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 21:04Du vet inte var gränsen är om du inte har passerat den.
Du vet inte var gränsen är om du inte har passerat den.
Quote from Catharina Brattlin on 21 November 2012, 21:10Måste jag veta gränsen? Vad förbättrar jag då och vilket system tränar jag?
Måste jag veta gränsen? Vad förbättrar jag då och vilket system tränar jag?
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 21:16Du får en referens som utgår från dig själv och ingen annan. Jag blev för 30 år sedan tvingad att springa upp och ned för en brant backe tills att det svartnade för ögonen och jag spydde. Jag vet sedan dess vad maxpuls är utan att någonsin ha använt pulsb
Du får en referens som utgår från dig själv och ingen annan. Jag blev för 30 år sedan tvingad att springa upp och ned för en brant backe tills att det svartnade för ögonen och jag spydde. Jag vet sedan dess vad maxpuls är utan att någonsin ha använt pulsb