Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 22:33Förr i världen brukade jag ibland springa i stövlar.
När jag sedan tog på mig löparskor så "flög" jag fram bra mycket längre.
Förr i världen brukade jag ibland springa i stövlar.
När jag sedan tog på mig löparskor så "flög" jag fram bra mycket längre.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 22:45K-G: Då så, då får jag väl bli ultralöpare när jag blir stor.
Sylvia, det är du som vet mest om medicin av oss två så lyssna inte eller lita i alla fall inte på mig. Jag kan ha rätt men jag kan också ha fel. Det händer då och då faktiskt. 😉
Conny, vidh
K-G: Då så, då får jag väl bli ultralöpare när jag blir stor.
Sylvia, det är du som vet mest om medicin av oss två så lyssna inte eller lita i alla fall inte på mig. Jag kan ha rätt men jag kan också ha fel. Det händer då och då faktiskt. 😉
Conny, vidh
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 23:17Olle. Du är mer än välkommen. 🙂
Olle. Du är mer än välkommen. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 23:22Olle_ Vad är det för teknikträning du vill jag ska göra ?
Olle_ Vad är det för teknikträning du vill jag ska göra ?
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 23:42Jag kan inte svara på vad du skulle behöva rätta till utan att se dig springa. Jag vill dessutom inte att du ska göra något alls egentligen, jag tror bara att du skulle kunna ha nytta av det. Vilka övningar som är lämpliga beror så klart på vad problemet
Jag kan inte svara på vad du skulle behöva rätta till utan att se dig springa. Jag vill dessutom inte att du ska göra något alls egentligen, jag tror bara att du skulle kunna ha nytta av det. Vilka övningar som är lämpliga beror så klart på vad problemet
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 23:56Alla kan ju bli bättre på det mesta, jag vet inte vad jag skulle ändra på ? Jag är inte särskilt snabb, vissa påstår att det ser så lätt ut när jag springer, även när jag är trött, jag springer med korta steg, lyfter inte fötterna mer än nödvändigt, det ä
Alla kan ju bli bättre på det mesta, jag vet inte vad jag skulle ändra på ? Jag är inte särskilt snabb, vissa påstår att det ser så lätt ut när jag springer, även när jag är trött, jag springer med korta steg, lyfter inte fötterna mer än nödvändigt, det ä
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 00:07Olle.
Jag känner Conny efter ett otal marathonlopp + andra.
Enligt mig har han en bra insikt om vad han är kapabel för.
Dock vill han bli ännu bättre. Vem vill inte.Min erfarenhet ( noll vetenskapligt ) säger att Conny har en väldigt bra inställning
Olle.
Jag känner Conny efter ett otal marathonlopp + andra.
Enligt mig har han en bra insikt om vad han är kapabel för.
Dock vill han bli ännu bättre. Vem vill inte.
Min erfarenhet ( noll vetenskapligt ) säger att Conny har en väldigt bra inställning
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 00:27Jo, nu vet jag vad jag borde ändra på, jag borde sikta lite högre, springa långpass både lördag och söndag, den kommande vintern, det slarvade jag med senaste vintern.
Jo, nu vet jag vad jag borde ändra på, jag borde sikta lite högre, springa långpass både lördag och söndag, den kommande vintern, det slarvade jag med senaste vintern.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 12:29> Förr i världen brukade jag ibland springa i stövlar
Du och Zátopek då?
> Förr i världen brukade jag ibland springa i stövlar
Du och Zátopek då?
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 14:04Zatopek var ju militär.
Jag gjorde lumpen och då sprangs det i marschskor.
Ibland.
Zatopek var ju militär.
Jag gjorde lumpen och då sprangs det i marschskor.
Ibland.