Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:00Min erfarenhet:
Den stora fördelen för mig med att köra ALL mängdträning med Nike Lunaracer (generation 1, 180gram) var att >90-kadens blev helt naturlig.
Med de gamla 400g-kolosserna var det nödvändigt att koncentrera sig hela tiden på att hålla frekvens
Min erfarenhet:
Den stora fördelen för mig med att köra ALL mängdträning med Nike Lunaracer (generation 1, 180gram) var att >90-kadens blev helt naturlig.
Med de gamla 400g-kolosserna var det nödvändigt att koncentrera sig hela tiden på att hålla frekvens
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 14:34iiiiii - nu råkade jag klicka på "Beställ" och det är den här trådens fel att jag inte pallade att vänta. Jag beställde ett par sådana här från Sportamore:
bild:sportamore.se/static/uploads/products/720026273416_saucony_001_jpg_439x356_crop-smart_upscale
iiiiii - nu råkade jag klicka på "Beställ" och det är den här trådens fel att jag inte pallade att vänta. Jag beställde ett par sådana här från Sportamore:
bild:sportamore.se/static/uploads/products/720026273416_saucony_001_jpg_439x356_crop-smart_upscale
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2011, 14:59Är bara storleken rätt så kommer du INTE att ångra dig!
Grattis!
Är bara storleken rätt så kommer du INTE att ångra dig!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:27Tach Christer. Det verkar så simpelt att skicka tillbaka (om det nu stämmer....) så jag tog risken med storleken. 🙂
Tach Christer. Det verkar så simpelt att skicka tillbaka (om det nu stämmer....) så jag tog risken med storleken. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:10Conny, att jag pratade om vikt var för att du i det inlägget jag svarade på påstod att en tyngre sko gör så att man kan springa dubbelt så mycket. Om det nu är stabilitet du är ute efter borde du dessutom inte köpa en mer dämpad sko utan en helt odämpad,
Conny, att jag pratade om vikt var för att du i det inlägget jag svarade på påstod att en tyngre sko gör så att man kan springa dubbelt så mycket. Om det nu är stabilitet du är ute efter borde du dessutom inte köpa en mer dämpad sko utan en helt odämpad,
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 23:59Skor använder ju människan för att skydda foten mot allt ont som kan finnas i naturen. Indianerna virade in fötterna i djurhudar, på stenåldern var det likadant. Våra fötter är också olika byggda, tål olika mycket, och vi kan hjälpa dom, genom att hitta e
Skor använder ju människan för att skydda foten mot allt ont som kan finnas i naturen. Indianerna virade in fötterna i djurhudar, på stenåldern var det likadant. Våra fötter är också olika byggda, tål olika mycket, och vi kan hjälpa dom, genom att hitta e
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2011, 02:40Olle: dom är nog ganska lika tror jag - Kinvara kanske något smalare fram...
Olle: dom är nog ganska lika tror jag - Kinvara kanske något smalare fram...
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 16:53Christer:
Märker du av snabbare kilometertider på tex Hattori kontra Kinvara? man brukar ju bli några sekunder snabbare per kilometer om man tex springer i 200 grammare istället för 280-300 grammare. Tänkte om man märker av en ytterligare sänkning av ti
Christer:
Märker du av snabbare kilometertider på tex Hattori kontra Kinvara? man brukar ju bli några sekunder snabbare per kilometer om man tex springer i 200 grammare istället för 280-300 grammare. Tänkte om man märker av en ytterligare sänkning av ti
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 17:01Kanonbra skrivet Conny. (t+)
Kanonbra skrivet Conny. (t+)
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 21:37Christer: Tack. Sätter upp dem på listan över skor som jag måste prova innan jag shoppar. Är väldigt osäker på om "lite" bredare är brett nog.
Conny, har du någonstans funderat på om det varken är kroppen eller skorna som är problemet? Att du sliter elle
Christer: Tack. Sätter upp dem på listan över skor som jag måste prova innan jag shoppar. Är väldigt osäker på om "lite" bredare är brett nog.
Conny, har du någonstans funderat på om det varken är kroppen eller skorna som är problemet? Att du sliter elle